Vliv sponzoringu na image České spořitelny

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Vliv sponzoringu na image České spořitelny

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Bartošová, Magdalena
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:17:53Z
dc.date.available 2015-03-08T21:17:53Z
dc.date.issued 2014-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30372
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je zhodnotit, jak sponzoring může ovlivňovat image firmy či značky. Obecně se říká, že sponzoring je jedním z hlavních faktorů, který pomáhá budovat povědomí a image dané firmy či značky. Bohužel v odborné literatuře jsem se s tímto tvrzením nesetkala. Hodně odborných publikací a knih není zaměřeno na samotný sponzoring, když už je někde zmíněný, tak ve formě definicí. Sponzoring je spíše praktická než teoretická záležitost. Je těžké zhodnotit, jak sponzoring může ovlivňovat image firmy, jelikož neexistují relevantní parametry, které by jasně změřily výsledek.
dc.format 82 s (82 210 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sponzoring cs
dc.subject sponzor cs
dc.subject event marketing - eventy cs
dc.subject značka brand cs
dc.subject branding cs
dc.subject sponzoring en
dc.subject event marketing en
dc.subject brand en
dc.title Vliv sponzoringu na image České spořitelny
dc.title.alternative Impact of Sponsorship on the Image of Česká spořitelna
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bačuvčík, Radim
dc.date.accepted 2014-05-23
dc.description.abstract-translated The aim of this work is to evaluate how sponsorship can affect the image of the company or brand. Generally it is said that sponsorship is one of the main factors that helps build awareness and image of a company or brand. Unfortunately, in the literature I have with this tvr-tion met. A lot of publications and books that focused on sponsorship itself when it's mentioned somewhere, and in the form definition. Sponsorship is a practical ra-ther than theoretical issues. It is difficult to assess how sponsorship can affect the image of the company, in the absence of relevant parameters that would clearly measured result.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 36772
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2014-04-25


Files in this item

Files Size Format View
bartošová_2014_dp.pdf 5.889Mb PDF View/Open
bartošová_2014_vp.doc 153.5Kb Microsoft Word View/Open
bartošová_2014_op.doc 152.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account