Značka v online prostředí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Značka v online prostředí

Show full item record

No preview available
Title: Značka v online prostředí
Author: Luljak, Petr
Advisor: Kocourek, Josef
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá analýzou prezentací tuzemských značek hudebních vydavatelství Supraphon a Universal Music v online prostředí. Teoretická část je zaměřena na historii a současnost internetu a jeho využití pro prezentaci a komunikaci včetně stručných obecných zásad pro tvorbu efektivních internetových stránek. Také je přiblížena minulost, současnost a principy sociálních sítí Facebook a YouTube. Dále se teoretická část zabývá spojením internetu a sociálních médií s hudebním průmyslem za účelem digitálního prodeje hudby. V praktické části jsou nejprve analyzovány internetové stránky a využití sociálních médií u obou uvedených značek. Dále jsou analyzovány příspěvky, které obě značky zveřejňují na sítích Facebook a YouTube, a vliv obsahu příspěvků na zájem uživatelů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30377
Date: 2014-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 36777


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
luljak_2014_dp.pdf 1.920Mb PDF View/Open
luljak_2014_vp.doc 153Kb Microsoft Word View/Open
luljak_2014_op.doc 152.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account