Rozhlas a rozhlasová reklama v percepci dětí mladšího školního věku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Rozhlas a rozhlasová reklama v percepci dětí mladšího školního věku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Göttlichová, Marcela
dc.contributor.author Míková, Irena
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:17:54Z
dc.date.available 2015-03-08T21:17:54Z
dc.date.issued 2014-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30378
dc.description.abstract Bakalářská práce na téma Rozhlas a rozhlasová reklama v percepci dětí mladšího školního věku se v teoretické části zabývá vymezením termínu rozhlas, jeho historií a současnou situací rozhlasového trhu v České republice. Dále popisuje rozhlas jako součást komunikačního mixu a přibližuje cílovou skupinu děti mladšího školního věku. Hlavním cílem práce je zjistit, zda mají děti mladšího školního věku zájem poslouchat rádio a do jaké míry vnímají rozhlasovou reklamu.
dc.format 63 s. (83 553 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Reklama cs
dc.subject rozhlas cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject rozhlasová komunikace cs
dc.subject rozhlasová reklama cs
dc.subject rozhlasový spot cs
dc.subject percepce cs
dc.subject vnímání cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject Werbung en
dc.subject Rundfunk en
dc.subject Marketingsmixes en
dc.subject Kommunikationsmixes en
dc.subject Rundfunkkommunikation en
dc.subject Rundfunkwerbung en
dc.subject Radiospot en
dc.subject Perception en
dc.subject Wahrnehmung Marketing Research en
dc.title Rozhlas a rozhlasová reklama v percepci dětí mladšího školního věku
dc.title.alternative Radio and Radio Advertising in the Perception of Children of Primary School Age
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Boušková, Martina
dc.date.accepted 2014-05-19
dc.description.abstract-translated Das Thema der Bachelor-Arbeit ist: Der Rundfunk und die Rundfunkwerbung in der Wa-hrnehmung von Kindern jüngeren Schulalters. Der theoretische Teil der Arbeit befasst sich zuerst mit der Klärung des Begriffs "Rundfunk" und geht dann auf die Geschichte und Gegenwart des Rundfunkmarktes in der Tschechischen Republik näher ein. In den folgenden Kapiteln werden der Runkfunk als Bestandteil des Kommunikationsmixes und die Zielgruppe der Kinder jüngeren Schulalters dargestellt. Das primäre Ziel der Arbeit ist zu klären, ob Kinder jüngeren Schulalters am Radio als Medium interessiert sind und inwie-weit sie die Rundfunkwerbung auch wahrnehmen.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 36778
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2014-04-24


Files in this item

Files Size Format View
míková_2014_dp.pdf 1.794Mb PDF View/Open
míková_2014_vp.doc 197.5Kb Microsoft Word View/Open
míková_2014_op.doc 148Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account