Publicita agentury CzechTourism během rebrandingu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Publicita agentury CzechTourism během rebrandingu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Stejskalová, Martina
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:17:56Z
dc.date.available 2015-03-08T21:17:56Z
dc.date.issued 2014-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30387
dc.description.abstract Bakalářská práce na téma Publicita agentury CzechTourism během rebrandingu se v teoretické části zabývá vymezením media relations jako jedné z disciplín public relations, před-stavením nejběžnějších nástrojů media relations, vymezením pojmu publicita a nastíněním možností pro měření efektivity media relations. Analytická část práce je založena na analýze publicity, kterou agentura CzechTourism získala v českých médiích v souvislosti se svým projektem Rebranding a marketingová podpora příjezdového cestovního ruchu za sledované období první fáze projektu let 2011 až 2012. Cílem práce je zhodnotit media relations na základě získané publicity.
dc.format 61 s. (78 126 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject media relations cs
dc.subject publicita cs
dc.subject mediální analýza cs
dc.subject public relations cs
dc.subject efektivita media relations cs
dc.subject media relations en
dc.subject publicity en
dc.subject media analysis en
dc.subject public relations en
dc.subject evaluation of media relations en
dc.title Publicita agentury CzechTourism během rebrandingu
dc.title.alternative Publicity of the CzechTourism Agency (Media Analysis)
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Navrátilová, Svatava
dc.date.accepted 2014-05-21
dc.description.abstract-translated The topic of this bachelor theses is the publicity of the Czech Tourist Board during the first part of the rebranding period. The theoretical part describes media relations as a discipline of public relations and the basic instruments of media relations. Then the term of publicity is explained as well as the methods of evaluation of media relations. The analythical part of the theses presents the results of the media analysis based on publicity of CzechTourism gained during 2011 and 2012. The aim of the theses is to evaluate the media relations of the company based on the analysis of its publicity.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 36788
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2014-04-25


Files in this item

Files Size Format View
stejskalová_2014_dp.pdf 1.305Mb PDF View/Open
stejskalová_2014_vp.doc 152Kb Microsoft Word View/Open
stejskalová_2014_op.doc 155.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account