Marketing a propagace neziskové organizace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketing a propagace neziskové organizace

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Urubová, Jitka
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:17:57Z
dc.date.available 2015-03-08T21:17:57Z
dc.date.issued 2014-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30389
dc.description.abstract Práce se zabývá marketingem Valašského muzea v přírodě v Rožnově pod Radhoštěm, resp. expozicí Městečko pod Radhoštěm. Teoretická část se zaměřuje obecně na marketing služeb s přihlédnutím k muzejnictví. Praktická část popisuje průzkum v informačních centrech, jehož cílem bylo zjistit, nakolik jsou jejich zaměstnanci s expozicí obeznámeni. Průzkum probíhal metodou mystery callingu a to ve dvou po sobě následujících letech. Práce také zjišťuje, jaký vliv na povědomí zaměstnanců informačních center měla jejich osobní zkušenost s expozicí.
dc.format 61 s. (89 707 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject muzeum cs
dc.subject expozice cs
dc.subject marketing služeb cs
dc.subject nezisková organizace cs
dc.subject informační centrum cs
dc.subject mystery calling cs
dc.subject museum en
dc.subject exposition en
dc.subject service marketing en
dc.subject non-profit organization en
dc.subject information centre en
dc.subject mystery calling en
dc.title Marketing a propagace neziskové organizace
dc.title.alternative Marketing and Promotion of a Non-profit Organization
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Göttlichová, Marcela
dc.date.accepted 2014-05-22
dc.description.abstract-translated The thesis deals with the marketing of the Wallachian open air museum in Rožnov pod Radhoštěm, respectively the Městečko pod Radhoštěm exposition. The theoretical part is, in general, focused on the service marketing, with emphasis on museums. The practical part describes the research within the information centres, which target was to find out up to what point their staff is aknowledged of the exposition. The research was conducted by the mystery calling method and that within two consequent years. The thesis also defines how the staff´s own experience of the exposition influenced their aknowledgement of the issue.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 36790
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2014-04-25


Files in this item

Files Size Format View
urubová_2014_dp.pdf 4.215Mb PDF View/Open
urubová_2014_vp.doc 151.5Kb Microsoft Word View/Open
urubová_2014_op.doc 160.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account