Komunikační strategie CARITAS - Vyšší odborné školy sociální Olomouc

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Komunikační strategie CARITAS - Vyšší odborné školy sociální Olomouc

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Bělocká, Eva
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:17:59Z
dc.date.available 2015-03-08T21:17:59Z
dc.date.issued 2014-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30396
dc.description.abstract Předmětem diplomové práce je návrh komunikační strategie a komunikačního plánu pro CARITAS Vyšší odbornou školu sociální Olomouc. Teoretická část se zabývá specifiky marketingové komunikace v oblasti terciárního vzdělávání a teoretickým postupem pro návrh strategie. V praktické části jsou analýzy a výzkum, ze kterých vychází konkrétní návrh v projektové části práce.
dc.format 79 s. (95 528 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject terciární vzdělávání cs
dc.subject vyšší odborná škola cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject mar-ketingová strategie cs
dc.subject higher education en
dc.subject college en
dc.subject marketing communication en
dc.subject marketing strategy en
dc.title Komunikační strategie CARITAS - Vyšší odborné školy sociální Olomouc
dc.title.alternative Communication Strategy of CARITAS - College of Social Work Olomouc
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Gregarová, Magda
dc.date.accepted 2014-05-22
dc.description.abstract-translated The subject of this thesis is the communication and marketing strategy suggestion for CARITAS College of Social Work Olomouc. The theoretical part defines the specifics of marketing communication in tertiary education and shows the steps to design communica-tion and marketing strategy. In the practical part there are the analysis and research which are the basis for the proposal in project part.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 36799
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2014-04-18


Files in this item

Files Size Format View
bělocká_2014_dp.pdf 1.421Mb PDF View/Open
bělocká_2014_vp.doc 156Kb Microsoft Word View/Open
bělocká_2014_op.doc 152Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account