Integrovaná marketingová komunikace ve společnosti BITO skladovací technika s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Integrovaná marketingová komunikace ve společnosti BITO skladovací technika s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Štarchoň, Peter
dc.contributor.author Hynčica, Martin
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:18:01Z
dc.date.available 2015-03-08T21:18:01Z
dc.date.issued 2014-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30404
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá integrovanou marketingovou komunikací a její následnou aplikací ve společnosti BITO skladovací technika s.r.o. Integrace marketingové komunikace je realizována podle čtyřstupňového modelu od autorů Kitchena a Schulze. Teoretická část obsahuje rešerši literatury k danému tématu včetně podkladů nutných k realizaci mar-ketingového výzkumu a doprovodných analýz, například: SWOT, PESTLE, Porterova ana-lýza pěti sil. Analytická část poskytuje vhled do současné situace ve společnosti BITO, tedy její současnou marketingovou komunikaci a její celkové postavení na trhu skladovací techniky v České republice. Projektová část obsahuje návrh integrace marketingové komu-nikace s ohledem na teorii integrace uvedené v teoretické části.
dc.format 119
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject integrovaná marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject PESTLE analýza cs
dc.subject Porterova analýza pěti sil cs
dc.subject CRM cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject integrated marketing communication en
dc.subject communication mix en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject PESTLE analysis en
dc.subject Porter's five forces analysis en
dc.subject CRM en
dc.title Integrovaná marketingová komunikace ve společnosti BITO skladovací technika s.r.o.
dc.title.alternative Integrated Marketing Communication at BITO Storage Technology s.r.o.
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Soukalová, Radomila
dc.date.accepted 2014-05-20
dc.description.abstract-translated This thesis deals with the integrated marketing communications and its subsequent applica-tion in the company of BITO storage technology s.r.o. The integration of marketing communication is realized by a four-level model, written from Kitchen and Schulz. The theoretical part includes a literature review on the topic, including documents necessary for the implementation of marketing research and accompanying analysis, for example: SWOT, PESTLE, Porter's five forces analysis. Analytical section provides insight into the current situation of BITO company, thus its current marketing communication and its overall market position in storage technology branch in the Czech Republic. The project includes a proposal for the integration of marketing communication with regard to the theory of integration in the theoretical part.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 36813
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2014-04-15


Files in this item

Files Size Format View
hynčica_2014_dp.pdf 2.974Mb PDF View/Open
hynčica_2014_vp.doc 150.5Kb Microsoft Word View/Open
hynčica_2014_op.doc 151Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account