[NEOBHÁJENO] Motivace on-line nákupního chování generace Z

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Motivace on-line nákupního chování generace Z

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šramová, Blandína
dc.contributor.author Koupil, Karel
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:18:03Z
dc.date.available 2015-03-08T21:18:03Z
dc.date.issued 2014-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30408
dc.description.abstract KOUPIL, Karel. Motivace on-line nákupního chování generace Z. [Diplomová práce]. Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací Ústav marketingových komunikací. Školitel: doc. PhDr. Blandína Šramová, Ph.D. Zlín, UTB, 2014, 90 s. Diplomová práce pod názvem Motivace on-line nákupního chování generace Z se zabývá současným světovým módním trendem, kterým je nakupování prostřednictvím počítače respektive Internetu. Ten se stal fenoménem posledního dvacetiletí hlavně mladých lidí, kteří se narodili zhruba v polovině 90. let minulého století. Přestože se zdá, že internetové nákupy jsou pouze pro mladé, stále víc jejich možnosti a nabídku využívají i rodiče dětí, které označujeme Digital Natives.
dc.format 90
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Generace Z cs
dc.subject nákupní chování cs
dc.subject vícekanálové konverze cs
dc.subject atribuční model nákupu cs
dc.subject data mining cs
dc.subject Generation Z en
dc.subject buying behavior en
dc.subject multi-channel conversion attribution model purchase en
dc.subject data mining en
dc.title [NEOBHÁJENO] Motivace on-line nákupního chování generace Z
dc.title.alternative [NEOBHÁJENO] Motivation in the Online Shopping Behavior of Generation Z
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vysekalová, Jitka
dc.date.accepted 2014-05-22
dc.description.abstract-translated KOUPIL, Karel. Motivation on-line shopping behavior generation Z. [Diploma work]. Tomas Bata University in Zlin. Faculty of Multimedia Communications Department of Marketing Communications. Supervisor: doc. PhDr. Blandína Šramová, Ph.D. Zlín, UTB, 2014, p 90 The thesis entitled Motivation on-line shopping behavior generation Z in dealing with current world fashion trend, which makes shopping by computer - or the Internet. He has become a phenomenon of the last two decades mainly young people who were born around the middle of the 90th years of the last century. Although it seems that internet shopping is only for young people, more and more of their options and take the offer parents and children, which we refer to Digital Natives.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.description.result neobhájeno
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 36817
utb.result.grade F
dc.date.submitted 2014-04-18
local.subject elektronický obchod cs
local.subject electronic commerce en


Files in this item

Files Size Format View
koupil_2014_dp.pdf 759.4Kb PDF View/Open
koupil_2014_vp.doc 152.5Kb Microsoft Word View/Open
koupil_2014_op.doc 156Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account