Merchandising privátních značek v Jednotě Hodonín

DSpace Repository

Language: English čeština 

Merchandising privátních značek v Jednotě Hodonín

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kotyzová, Pavla
dc.contributor.author Měsíčková, Bohumila
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:18:06Z
dc.date.available 2015-03-08T21:18:06Z
dc.date.issued 2014-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30417
dc.description.abstract Cílem této diplomové práce je návrh projektu na podporu prodeje privátních značek řady "COOP. Dobré jistoty" prostřednictvím merchandisingu. V teoretické části diplomové práce bude provedena rešerše odborné literatury. Budou definovány cíle, postupy a výzkumné otázky. V úvodu praktické části bude představeno družstvo Jednota Hodonín a celé portfolio privátních značek skupiny COOP. Dále bude provedeno dotazníkové šetření znalosti značky "COOP. Dobré jistoty", analýza prodejnosti těchto výrobků a porovnání stávajícího merchandisingu s metodami in-store komunikace konkurenční privátní značky. Poslední část diplomové práce bude obsahovat projekt na optimalizaci merchandisingu značky "COOP. Dobré jistoty" realizovaný ve vybrané prodejně Jednoty Hodonín.
dc.format 91 s. (105 823 znaků), 13 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject merchandising cs
dc.subject značka cs
dc.subject privátní značka cs
dc.subject spotřebitel cs
dc.subject POS cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject Merchandising en
dc.subject Brand en
dc.subject Private Label en
dc.subject Consumer en
dc.subject POS en
dc.subject Communications en
dc.title Merchandising privátních značek v Jednotě Hodonín
dc.title.alternative Private Label Merchandising in Jednota Hodonín
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kocourek, Josef
dc.date.accepted 2014-05-22
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis is to design a project to promote sales of private label range "COOP. Dobré jistoty". In the theoretical part of the thesis will be literature search conducted. The objectives, practices and research questions will be defined. At the beginning of the practical part will be presented subject Jednota Hodonín and the entire portfolio of brands with a serious-COOP. Furthermore, the questionnaire survey of brand awareness "COOP. Dobré jistoty", an analysis of sales of these products and comparison with existing merchandising methods in-store communication competitive private brands. The last part of the thesis will include a project to optimize merchandising brand "COOP. Dobré jistoty" implemented in selected shop Jednota Hodonín.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 36827
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2014-04-17


Files in this item

Files Size Format View
měsíčková_2014_dp.pdf 4.523Mb PDF View/Open
měsíčková_2014_vp.doc 152Kb Microsoft Word View/Open
měsíčková_2014_op.doc 153.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account