Analýza marketingové komunikace firmy Ellipse

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza marketingové komunikace firmy Ellipse

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila cs
dc.contributor.author Kubíčková, Zuzana cs
dc.date.accessioned 2010-07-14T20:47:55Z
dc.date.available 2010-07-14T20:47:55Z
dc.date.issued 2007-05-11 cs
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/3041
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingové komunikace firmy Ellipse s.r.o, jenž se zabývá výrobou a distribucí módy pro sport a volný čas. V teoretické části práce se zaměřuji na vymezení pojmů týkajících se marketingové komunikace a komunikačního mixu s důrazem na oblast oděvnictví. Analytická část popisuje formy komunikace, které jsou oděvními firmami a prodejnami na českém trhu využívány a obsahuje analýzu marketingového a komunikačního mixu firmy Ellipse s.r.o. V práci jsou zahrnuty výsledky marketingového výzkumu týkající se povědomí o značce Ellipse a návrhy na zlepšení. cs
dc.format 79 s., 11 s. obr.příloh cs
dc.format.extent 2966902 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně cs
dc.rights Bez omezení cs
dc.subject oděvnictví cs
dc.subject oděvní průmysl cs
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject oděvní firma cs
dc.subject značka odívání cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject dotazníkové šetření cs
dc.subject povědomí o značce cs
dc.subject Ellipse s.r.o cs
dc.subject značková prodejna cs
dc.subject clothes en
dc.subject clothing industry en
dc.subject marketing communication en
dc.subject communication mix en
dc.subject clothing company en
dc.subject brand clothes en
dc.subject marketing research en
dc.subject questionnaire research en
dc.subject brand awarness en
dc.subject Ellipse s.r.o en
dc.subject brand store en
dc.title Analýza marketingové komunikace firmy Ellipse cs
dc.title.alternative The analysis of marketing communication of the company Ellipse en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Juříková, Martina cs
dc.date.accepted 2007-06-05 cs
dc.description.abstract-translated This bachelor work is aimed at the analysis of marketing communication of the company Ellipse s.r.o, which produces and distributes clothing for sport and free time. I focuse on definition of the concepts of marketing communication and communication mix in the theoretical part of this work. The analytical part describes forms of communication, that are used by the clothing industry and contains the analysis of marketing and communication mix of the company Ellipse s.r.o. This work envolves the outcomes of the marketing research on brand awarness and proposals for improvement. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 4814
dc.date.assigned 2007-01-15 cs
utb.result.grade A
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
kubíčková_2007_bp.pdf 2.829Mb PDF View/Open
kubíčková_2007_vp.doc 76Kb Microsoft Word View/Open
kubíčková_2007_op.doc 58.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account