Implementace utility marketing inovační jednotky do prostředí mezinárodní reklamní agentury Leo Burnett

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Implementace utility marketing inovační jednotky do prostředí mezinárodní reklamní agentury Leo Burnett

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šula, Tomáš
dc.contributor.author Pavlečka, Václav
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:18:07Z
dc.date.available 2015-03-08T21:18:07Z
dc.date.issued 2014-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30420
dc.description.abstract Tato práce popisuje implementaci utility marketing inovační jednotky Farmhouse do prostředí mezinárodní komunikační agentury Leo Burnett od stádia ideového záměru, přes přehled trhu, nastavení interních procesů až po přípravu komunikační kampaně ke spuštění provozu inovač-ní jednotky. Teoretická část práce se zaměřuje na vymezení pojmu utility marketing, jeho zařazení k příbuzným pojmům v rámci teorie marketingové komunikace. Dále řeší rozšíření portfolia nabízených služeb agentury po začlenění inovační jednotky. Cílem praktické části je nastavení procesů uvnitř agentury Leo Burnett, nastavení procesů v rámci inovační jednotky, vzájemná spolupráce obou značek. Výzkum se soustředí na využitelnost jednotky Farmhouse. Hlavní otázkou je, zda utility marketing inovační jednotka dovede zvýšit atraktivitu komunikační agentury, zda může být její existence jedinečným prodejním argumentem a zda se na trhu značka Farmhouse a její produkty úspěšně etabluje.
dc.format 84, 107 422 characters
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Utility Marketing cs
dc.subject inovace cs
dc.subject Corporate Enterpreneurship cs
dc.subject joint-ventures cs
dc.subject start-up cs
dc.subject HumanKind cs
dc.subject Farmhouse cs
dc.subject Leo Burnett cs
dc.subject Utility Marketing en
dc.subject Innovation en
dc.subject Corporate Enterpreneurship en
dc.subject Joint-ventures en
dc.subject Start-up en
dc.subject HumanKind en
dc.subject Farmhouse en
dc.subject Leo Burnett en
dc.title Implementace utility marketing inovační jednotky do prostředí mezinárodní reklamní agentury Leo Burnett
dc.title.alternative Implementation of the Innovation Unit Marketing Utility in the Environment of the Leo Burnett International Marketing Communication Agency
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Banyar, Milan
dc.date.accepted 2014-05-21
dc.description.abstract-translated This work describes the implementation of utility marketing innovation unit Farmhouse within international communication agency Leo Burnett from the early idea stage, thru research phase, setting internal processes and communication campaign for launching the innovation unit on Czech market. Theoretical part is focused on describing and explaining the term "utility marketing", it's rela-tionship with "collateral" terms of marketing communication. Theoretical part also describes portfolio of communication agency before and after implementing innovation unit. The aim of practical part of this thesis is setting internal processes within Leo Burnett and Farmhouse necessary for launching innovation unit and cooperation of both communication agency and innovation unit. Research is focusing on market potential of the innovation unit. The main question is whether utility marketing innovation unit can improve image of commu-nication agency, whether it could be considered as new unique selling proposition and i fit has ability to bring new business non-related to agency's standard portfolio.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 36830
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2014-04-18


Files in this item

Files Size Format View
pavlečka_2014_dp.pdf 13.58Mb PDF View/Open
pavlečka_2014_vp.doc 153.5Kb Microsoft Word View/Open
pavlečka_2014_op.doc 156.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account