Marketingová komunikace hokejového klubu HC Slavia Praha

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketingová komunikace hokejového klubu HC Slavia Praha

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kocourek, Josef
dc.contributor.author Dupal, Radek
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:18:15Z
dc.date.available 2015-03-08T21:18:15Z
dc.date.issued 2014-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30443
dc.description.abstract Bakalářská práce ve své teoretické části do detailu rozebírá oblast marketingových komu-nikací ve sportu a pokouší se ji na základě interpretace odborných publikací, vymezit vůči obecnému pojetí marketingových komunikací. Praktická část se pak zabývá komunikační-mi aktivitami konkrétní sportovní organizace, když tyto nejdříve popisuje a analyzuje, aby následně provedla dotazníkové šetření, na jehož základě zjistí aktuální vnímanou image sportovního klubu a vyvodí pro něj zlepšovací návrhy pro inovaci komunikačních aktivit.
dc.format 84 s. (130 000)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject sport cs
dc.subject hokej cs
dc.subject sportovní marketing cs
dc.subject HC Slavia Praha cs
dc.subject image cs
dc.subject Marketing communications en
dc.subject sport en
dc.subject ice hockey en
dc.subject sport marketing en
dc.subject HC Slavia Pra-gue en
dc.subject image en
dc.title Marketingová komunikace hokejového klubu HC Slavia Praha
dc.title.alternative Marketing Communications of the HC Slavia Prague Ice Hockey Club
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Wroblowská, Zuzana
dc.date.accepted 2014-05-19
dc.description.abstract-translated The theoretical part of this Bachelor's thesis describes in detail the field of marketing communications in sports. Based on an interpretation of professional publications, its' goal is to define marketing communications in sports within the general concept of marketing communications. The second part of this thesis is an analysis of one particular sports club, followed by a quantitative marketing research executed in a form of a questionnaire. The data gathered with this questionnaire will be used to determine the clubs current perceived image. Based on the outcome of this research, a series of suggestions and recommendati-ons will be provided to the sports club representatives in order to help them revise their communication efforts.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 36862
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2014-04-25


Files in this item

Files Size Format View
dupal_2014_dp.pdf 3.707Mb PDF View/Open
dupal_2014_vp.doc 153Kb Microsoft Word View/Open
dupal_2014_op.doc 153Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account