Komunikační strategie pro Penzion UNO

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie pro Penzion UNO

Show simple item record

dc.contributor.advisor Riegl, Martin
dc.contributor.author Tomečková, Zdeňka
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:18:16Z
dc.date.available 2015-03-08T21:18:16Z
dc.date.issued 2014-03-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30447
dc.description.abstract Tématem mé bakalářské práce bylo zvoleno vytvoření komunikační strategie pro Penzion UNO ve Zlíně. První část práce bude zaměřena na teoretický výklad a vymezení důležitých pojmů marketingu, kde bude teoreticky rozebrán komunikační plán, který bude poté aplikován na Penzion v praxi. V druhé části budou aplikovány analýzy vnějšího a vnitřního prostředí, analýza konkurence a analýza současných komunikačních aktivit penzionu. Na základě těchto poznatků bude penzionu doporučeno využít nejefektivnějších komunikačních prostředků s cílem zvýšit návštěvnost nejen celého penzionu UNO, ale i jeho restaurace.
dc.format 52 s. (9 948 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Penzion cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject marketing cs
dc.subject propagace cs
dc.subject Pension en
dc.subject communication en
dc.subject competition en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject marketing en
dc.subject promotion en
dc.title Komunikační strategie pro Penzion UNO
dc.title.alternative The Communication Strategy for Pension UNO
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kubíčková, Miloslava
dc.date.accepted 2014-05-29
dc.description.abstract-translated As the topic of my bachelor thesis was chosen a creation communication strategy for Pension UNO in Zlín. The first part will focus on the theoretical interpretation and definition of important marketing terms, where the communication plan will be described theoretically, which will be applied to the Pension in practice, then. In the second part, the analysis of the external and internal environment, competition analysis and analysis of present communication activities of the pension will be applied. Based on these findings, the pension will be advised to use the most effective means of communication in order to increase business not only in the whole pension UNO but also in his restaurant.
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 36867
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2014-04-25


Files in this item

Files Size Format View
tomečková_2014_dp.pdf 1.354Mb PDF View/Open
tomečková_2014_vp.pdf 695.1Kb PDF View/Open
tomečková_2014_op.pdf 786.8Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account