Analýza marketingového komunikačního mixu zvolené firmy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingového komunikačního mixu zvolené firmy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Greplová, Marie
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:18:18Z
dc.date.available 2015-03-08T21:18:18Z
dc.date.issued 2014-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30453
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu komunikačního mixu Rodinného pivovaru Bernard s.r.o. V teoretické části najdete vymezení základních pojmů marketingového i komunikačního mixu. Praktická část se zabývá současným stavem komunikačních aktivit pivovaru Bernard a následně srovnávací analýzou s velkým pivovarem Staropramen. Na základě závěrů jsou provedena doporučení pro pivovar Bernard, kam zaměřit své síly v budoucnu.
dc.format 71 s. (85 106 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject srovnávací analýza cs
dc.subject nové formy marketingových komunikací cs
dc.subject marketing mix en
dc.subject marketing communications en
dc.subject communication mix en
dc.subject comparative analysis en
dc.subject new forms of communication en
dc.title Analýza marketingového komunikačního mixu zvolené firmy
dc.title.alternative Analysis of the Marketing Communication Mix of a Selected Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šikl-Burešová, Eva
dc.date.accepted 2014-05-20
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis is aimed at the analysis of marketing communication mix in Rodinný pivovar Bernard s.r.o. In the teoretical part you can find basic terminology about marketing and communication mix. The practical part is focused on current status communication activities in brewery Bernard and then comparative analysis with large brewery Staropra-men. According to the results are maken recommendations for brewery Bernard, where to concentrate in future.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 36874
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2014-04-25


Files in this item

Files Size Format View
greplová_2014_dp.pdf 2.564Mb PDF View/Open
greplová_2014_vp.doc 149.5Kb Microsoft Word View/Open
greplová_2014_op.doc 156.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account