Využití ambientních médií v marketingové komunikaci

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití ambientních médií v marketingové komunikaci

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šula, Tomáš
dc.contributor.author Kalinová, Apolena
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:18:21Z
dc.date.available 2015-03-08T21:18:21Z
dc.date.issued 2014-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30463
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá tématikou netradičních reklamních nosičů, neboli ambientu, ve vztahu ke komunikačnímu mixu. Teoretická část popisuje okruhy vedoucí k ambientu od nejširších po nejužší a dostává tak ambient do rozsáhlejších souvislostí. Praktická část je zaměřena na reklamní aktivity spojené s konáním výstavy amerického režiséra, výtvarníka, scénáristy a producenta Tima Burtona, která proběhla v Praze a která využívá ve své ko-munikaci i netradiční nosiče. Zaměřuje se na reklamní kampaň, která se konala před výsta-vou. Součástí kampaně je i kvantitativní výzkum, prováděný na místě výstavy. Zkoumá, zda návštěvníci tento ambient zaregistrovali a jak hodnotí netradiční média používaná k propagaci.
dc.format 54 s. 67 000
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject ambientní média cs
dc.subject netradiční nosiče reklamy cs
dc.subject guerillový marketing cs
dc.subject out-of-home media cs
dc.subject ambient advertising en
dc.subject non-traditional medium en
dc.subject guerilla marketing en
dc.subject out-of-home medium en
dc.title Využití ambientních médií v marketingové komunikaci
dc.title.alternative Use of Ambient Media in Marketing Communication
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Boušková, Martina
dc.date.accepted 2014-05-19
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with question of non-traditional advertising medium, or ambient, in the relationship with the communication mix. The theoretical part describes the fields leading to ambient from the widest to the narrowest ones and ambient is getting to the lar-ger consequences. The practical part is focused on advertising activities connected with the exhibition of the American director, designer, screenwriter and producer Tim Burton. This exhibition is taking place in Prague and it uses for communication also non-traditional me-dia. This part concentrates on advertising campaign takong place before the exhibition. Next part of this thesis is the quantitative research on the exhibition itself. It investigates if visitors registered this ambient and how they evaluate the non-traditional media using for promotion.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 36884
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2014-04-25


Files in this item

Files Size Format View
kalinová_2014_dp.pdf 2.180Mb PDF View/Open
kalinová_2014_vp.doc 153Kb Microsoft Word View/Open
kalinová_2014_op.doc 149.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account