Sociální sítě - jejich využití pro malé a střední společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sociální sítě - jejich využití pro malé a střední společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šula, Tomáš
dc.contributor.author Kvapilík, Patrik
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:18:22Z
dc.date.available 2015-03-08T21:18:22Z
dc.date.issued 2014-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30468
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá tématem využití sociálních sítí pro malé a střední společnosti. V teoretické části čtenáře seznamuje s nejvýznamnějšími sociálními sítěmi současnosti, jejich nástroji a možnostmi, které firmám nabízí. V praktické části pak zkoumá, v jaké míře a jakým způsobem firmy ve zlínském okrese sociální sítě využívají. Projektová část práce je zaměřena na analýzu jejich reálného využití ve vybraných společnostech a návrhy možných zlepšení. Na tomto základě jsou v závěru vyvozena obecná doporučení pro smysluplnou firemní komunikaci v prostředí sociálních sítí.
dc.format 58 + 4
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject marketing cs
dc.subject malé a střední podnikání cs
dc.subject Facebook cs
dc.subject Twitter cs
dc.subject Google+ cs
dc.subject YouTube cs
dc.subject LinkedIn cs
dc.subject Pinterest cs
dc.subject Foursquare cs
dc.subject Instagram cs
dc.subject social networking sites en
dc.subject marketing en
dc.subject small and medium-sized business en
dc.subject Facebook en
dc.subject Twitter en
dc.subject Google+ en
dc.subject YouTube en
dc.subject LinkenIn en
dc.subject Pinterest en
dc.subject Foursquare en
dc.subject Instagram en
dc.title Sociální sítě - jejich využití pro malé a střední společnosti
dc.title.alternative Possibilities of Use of Social Networking Sites for Small and Medium-sized Companies
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kocourková, Ivana
dc.date.accepted 2014-05-20
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the topic of usage of social networking websites for the small and medium-sized companies. The theoretical part apprises the readers with the most important nowadays social networks, their tools and possibilities that they offer to companies. The practical part looks into the amount and ways of the usage of social networking websites by the companies in Zlín County. The project part is focused on the analysis of the real utilization in the chosen concrete companies and ides to possible improvement. In conclusion there is the base of general rules for the meaningful corporate communication through the social networks.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 36889
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2014-04-25


Files in this item

Files Size Format View
kvapilík_2014_dp.pdf 2.431Mb PDF View/Open
kvapilík_2014_vp.doc 153Kb Microsoft Word View/Open
kvapilík_2014_op.doc 152.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account