Marketingová komunikace Mistrovství světa ve florbalu 2013

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace Mistrovství světa ve florbalu 2013

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kocourek, Josef
dc.contributor.author Lustigová, Lucie
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:18:23Z
dc.date.available 2015-03-08T21:18:23Z
dc.date.issued 2014-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30471
dc.description.abstract Bakalářská práce zkoumá efektivitu komunikace a použitých marketingových nástrojů v rámci projektu "Mistrovství světa ve florbalu 2013" v České Republice. V teoretické části práce jsou vymezeny základní pojmy, nástroje marketingové komunikace a marketingový výzkum, sekundární a komparativní analýza. Teoretická část představuje východiska pro tvorbu praktické části. Praktická část se věnuje představení projektu Mistrovství světa ve florbalu. Dále jsou analyzována a interpretována data sekundární a komparativní analýzy dvou zvolených výzkumných projektů. Analýza se snaží zaznamenat a vyhodnotit změny, různého používání marketingových nástrojů. Praktickým přínosem práce bude vyhodnocení efektivity jednotlivých marketingových nástrojů vzhledem při pořádání sportovní akce. Na základě výsledků z průzkumu jsou vyvozeny závěry a odpovězeno na výzkumné otázky.
dc.format 61 s. (90 142 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject mistrovství světa cs
dc.subject florbal cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject communication mix en
dc.subject marketing research en
dc.subject world championship en
dc.subject floorball en
dc.title Marketingová komunikace Mistrovství světa ve florbalu 2013
dc.title.alternative Marketing Communication of the 2013 Floorball World Championships
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šikl-Burešová, Eva
dc.date.accepted 2014-05-23
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis analyses the effectiveness of communication and marketing tools in the project "World Floorball Championships 2013", which was held in the Czech Republic. In the theoretical part there are elementary terms, marketing communication and marketing research defined. The theoretical part introduces the bases for the creationof the practical part. In the practical part there is an introduction of the project World Floorball Champion-ships. There are analyses and interpretations of secondary and comparative analyses of two choosed projects. Analyses register and evaluate ganges, caused by different using marke-ting tools. A practical contribution for the sports events will be exposed by the evaluation of every single marketing tools. Research questions are answered, answers are based on results of research and conclusions are drowned.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 36892
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2014-04-25


Files in this item

Files Size Format View
lustigová_2014_dp.pdf 1.962Mb PDF View/Open
lustigová_2014_vp.doc 153Kb Microsoft Word View/Open
lustigová_2014_op.doc 154.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account