Marketingové komunikace projektu Mixer 2014

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové komunikace projektu Mixer 2014

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kocourek, Josef
dc.contributor.author Navrátilová, Zuzana
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:18:25Z
dc.date.available 2015-03-08T21:18:25Z
dc.date.issued 2014-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30478
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá marketingovými komunikacemi letošního ročníku multimediálního festivalu Mixer. Teoretická část charakterizuje oblast kultury se zaměřením na festivaly a jejich marketingový a komunikační mix, dále specifikuje metody marketingového výzkumu. Praktická část popisuje projekt Mixer a jeho konkrétní marketingový a komunikační mix, které srovnává se dvěma konkurenčními projekty a dále analyzuje vnímání komunikačních nástrojů festivalu cílovou skupinou. Na základě výsledků realizovaného výzkumu v závěru přináší doporučení pro následující ročníky festivalu Mixer.
dc.format 58
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject kulturní festival cs
dc.subject Mixer cs
dc.subject marketing mix en
dc.subject communication mix en
dc.subject culture festival en
dc.subject Mixer en
dc.title Marketingové komunikace projektu Mixer 2014
dc.title.alternative Marketing Communication of the Mixer 2014 Project
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šikl-Burešová, Eva
dc.date.accepted 2014-05-20
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the marketing communications of this year's multimedia festival Mixer. The theoretical part characterizes the cultural area with the focus on festivals and their marketing mix and communication mix, furthermore, it specifies the methods of the marketing research. The practical part describes the Mixer project and its specific marketing and communication mix which are compared with two competing projects and it also analyzes the perception of communication tools of the festival by its target audience. Based on the results of a conducted research, the thesis concludes with suggestions for the future years of Mixer.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 36899
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2014-04-24


Files in this item

Files Size Format View
navrátilová_2014_dp.pdf 2.761Mb PDF View/Open
navrátilová_2014_vp.doc 152Kb Microsoft Word View/Open
navrátilová_2014_op.doc 154.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account