Publicita společnosti Kooperativa

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Publicita společnosti Kooperativa

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Publicita společnosti Kooperativa
Autor: Rajtrová, Zuzana
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Tato práce se zabývá publicitou společnosti Kooperativa. V teoretické části jsou shromážděny poznatky z oblasti public relations a jeho zařazení v rámci marketingových komunikací. Velký důraz je kladen na oblast media relations, která je úzce spojena s publicitou. V praktické části je představena společnost Kooperativa, její produkty, její největší konkurenti na našem trhu a nástroje public relations, které společnost běžně využívá. Publicita Kooperativy je zkoumána pomocí mediální analýzy, její výsledky budou představeny a interpretovány. Na závěr jsou sepsány doporučení pro další komunikaci.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30484
Datum: 2014-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 36906


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
rajtrová_2014_dp.pdf 1.209Mb PDF Zobrazit/otevřít
rajtrová_2014_vp.doc 151.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
rajtrová_2014_op.doc 151Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet