Marketing a propagace církve v Norsku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketing a propagace církve v Norsku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Zupková, Marika
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:18:29Z
dc.date.available 2015-03-08T21:18:29Z
dc.date.issued 2014-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30493
dc.description.abstract Předložená bakalářská práce zpracovává téma propagace protestantské církve na území Norského království. V teoretické části se věnuje historii církve jako celku, významu ná-boženství pro současnou společnost a efektivním způsobům komunikace náboženské orga-nizace. Ke konci teoretické části se práce blíže věnuje Norsku a historii církve právě na tomto území. Praktická část práce vyhodnocuje názory na norskou církev dvou skupin mladých Norů a podrobně zpracovává komunikaci jedné církevní organizace, která operuje na území Norského království.
dc.format 65 s. (103 990 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject protestantská církev cs
dc.subject Norsko cs
dc.subject propagace církve cs
dc.subject náboženství cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject náboženské organizace cs
dc.subject Protestant church en
dc.subject Norway en
dc.subject church promotion en
dc.subject church en
dc.subject marketing communications en
dc.subject religious organisations en
dc.title Marketing a propagace církve v Norsku
dc.title.alternative Marketing and Promotion of a Norwegian Church
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Gregarová, Magda
dc.date.accepted 2014-05-22
dc.description.abstract-translated Presented bachelor thesis deals with the topic of promotion of the Protestant church in Norway. Theoretical part of the thesis describes history of the whole church, meaning of the religion for today´s society and effective ways how religious organizations communi-cate. It will pay closer attention to Norway and the history of the church there. Practical part of the work evaluates opinion of two groups of young Norwegians on the Norwegian church and particularly describes the ways of communication of one of the church organi-zations that is functioning in that area.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 36915
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2014-04-24


Files in this item

Files Size Format View
zupková_2014_dp.pdf 3.483Mb PDF View/Open
zupková_2014_vp.doc 152.5Kb Microsoft Word View/Open
zupková_2014_op.doc 153.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account