Externí komunikace města Přerov s občany

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Externí komunikace města Přerov s občany

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Čechová, Tereza
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:18:31Z
dc.date.available 2015-03-08T21:18:31Z
dc.date.issued 2014-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30499
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá tématem externí komunikace města s občany. Teoretická část poskytuje teoretická východiska v oblasti marketingových komunikací měst a obcí. V závěru této části práce je uvedena metodologie, sloužící k aplikaci praktické části a jsou zde také stanoveny tři výzkumné otázky. Praktická část se věnuje současnému stavu komunikace města Přerov s jeho obyvateli a skládá se z průzkumu veřejného mínění a situační analýzy jednotlivých prvků komunikace. Výsledky praktické části jsou shrnuty do SWOT analýzy. Projektová část představuje návrh na zlepšení komunikace města Přerova s jeho občany.
dc.format 106
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing měst a obcí cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject město cs
dc.subject magistrát cs
dc.subject externí komunikace cs
dc.subject komunikace s občany cs
dc.subject marketing of towns and cities en
dc.subject communication mix en
dc.subject city en
dc.subject municipality en
dc.subject external communication en
dc.subject communication with citizens en
dc.title Externí komunikace města Přerov s občany
dc.title.alternative External Communication with the Citizens of Přerov
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Göttlichová, Marcela
dc.date.accepted 2014-05-19
dc.description.abstract-translated This diploma thesis deals with the external communication of the city with its citizens. The theoretical part provides the theoretical background in marketing communications of towns and villages. The conclusion of this part contains the methodology used for the practical application and there are also established three research questions. The practical part deals with the current state of communication of Prerov with its inhabitants and consists of public opinion research and situational analysis of individual elements of communication. The results of the practical part are summarized in a SWOT analysis. The project brings a part of the proposal to improve the communication of Prerov with its citizens.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 36967
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2014-04-18


Files in this item

Files Size Format View
čechová_2014_dp.pdf 4.462Mb PDF View/Open
čechová_2014_vp.doc 154Kb Microsoft Word View/Open
čechová_2014_op.doc 168Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account