Interní komunikace společnosti AERO Vodochody

DSpace Repository

Language: English čeština 

Interní komunikace společnosti AERO Vodochody

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Kupková, Nikol
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:18:37Z
dc.date.available 2015-03-08T21:18:37Z
dc.date.issued 2014-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30515
dc.description.abstract Cílem této diplomové práce je zjistit, v jakém stavu se nachází interní komunikace společnosti AERO Vodochody AEROSPACE a.s., a navrhnout její zlepšení. V teoretické části jsou uvedeny základní informace o interní komunikaci a jejích nástrojích, praktická část se zaobírá popisem společnosti a analýzou její komunikace se zaměstnanci pomocí pozorování, zpracování informací z rozhovorů a interních materiálů, kvantitativního dotazování a analýzy SWOT. Projektová část práce obsahuje návrhy na zlepšení komunikace vycházející z předchozích analýz.
dc.format 85 s. (123 119 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject komunikace cs
dc.subject interní komunikace cs
dc.subject vnitrofiremní komunikace cs
dc.subject AERO Vodochody cs
dc.subject zaměstnanci cs
dc.subject communication en
dc.subject internal communication en
dc.subject AERO Vodochody en
dc.subject employees en
dc.title Interní komunikace společnosti AERO Vodochody
dc.title.alternative Internal Communication of the AERO Vodochody Company
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Soukalová, Radomila
dc.date.accepted 2014-05-22
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis is to map the internal communication of the AERO Vodochody AEROSPACE a.s. company and to suggest improvements. The theoretical part determines basic information about internal communication and its tools, the practical part deals with the description and analysis of the company's communication with employees through observation, processing information from interviews and internal documents, the survey and the SWOT analysis. The project part contains suggestions for improving communication based on previous analyses.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 36985
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2014-04-18


Files in this item

Files Size Format View
kupková_2014_dp.pdf 1.860Mb PDF View/Open
kupková_2014_vp.doc 152.5Kb Microsoft Word View/Open
kupková_2014_op.doc 151.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account