Online komunikace knihkupectví Neoluxor

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Online komunikace knihkupectví Neoluxor

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Štursová, Karolína
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:18:41Z
dc.date.available 2015-03-08T21:18:41Z
dc.date.issued 2014-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30526
dc.description.abstract Tato diplomová práce shrnuje teoretické poznatky o marketingových komunikacích a možnostech propagace v internetovém prostředí, zejména na sociálních sítích, a podává informace o současném stavu českého knižního trhu. Zaměřuje se na knihkupectví Neoluxor a jeho online komunikaci v porovnání s hlavními konkurenty s výsledkem zpracovaným do SWOT analýzy, která představuje silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby firemní online komunikace. Diplomová práce je završena projektem návrhu propagace knižního titulu na sociálních sítích.
dc.format 114 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject online komunikace cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject Facebook cs
dc.subject Twitter cs
dc.subject Google+ cs
dc.subject web cs
dc.subject blog cs
dc.subject knihy cs
dc.subject knižní trh cs
dc.subject Neoluxor cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject online communication en
dc.subject social networks en
dc.subject Facebook en
dc.subject Twitter en
dc.subject Google+ en
dc.subject web en
dc.subject blog en
dc.subject books en
dc.subject book market en
dc.subject Neoluxor en
dc.title Online komunikace knihkupectví Neoluxor
dc.title.alternative Online Communication of the Neoluxor Bookstore
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Bačuvčík, Radim
dc.date.accepted 2014-05-21
dc.description.abstract-translated This Master's thesis summarizes theoretical information about marketing communication and online promotion opportunities, particularly about social networks, and gives a review about the present state of Czech book market. It is focused on Neoluxor bookstore and its online communication activities in comparison with its main competitors resulting in SWOT analysis mirroring strengths, weaknesses, opportunities and threats of the company's online communication. Master's thesis is completed with a project idea for a book title promotion on social networks.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 36998
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2014-04-18


Files in this item

Files Size Format View
štursová_2014_dp.pdf 4.775Mb PDF View/Open
štursová_2014_vp.doc 153Kb Microsoft Word View/Open
štursová_2014_op.doc 152.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account