Využití mobilních platforem iOS a Android pro rozvoj videoportálu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití mobilních platforem iOS a Android pro rozvoj videoportálu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šula, Tomáš
dc.contributor.author Kratochvíl, Michal
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:18:42Z
dc.date.available 2015-03-08T21:18:42Z
dc.date.issued 2014-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30530
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je prezentace celého procesu rozšíření mobilní aplikace vybraného videoportálu a hledání rozdílů v tomto procesu mezi aplikací pro operační systém iOS a Android. Současně je rozebráno chování uživatelů před a po rozšíření služby na mobilní přístroje, porovnání obou aplikací, marketingové komunikace a jejich zhodnocení. Teoretické část se zabývá definováním a historickým vývojem mobilních aplikací z obecného hlediska a jejich zapojením do marketingového mixu.
dc.format 73 (110 287 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject videoportál cs
dc.subject ios cs
dc.subject android cs
dc.subject aplikace cs
dc.subject marketing cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject videoportal en
dc.subject ios en
dc.subject android en
dc.subject applications en
dc.subject marketing en
dc.subject communication en
dc.title Využití mobilních platforem iOS a Android pro rozvoj videoportálu
dc.title.alternative Use of iOS and Android Platforms in the Development of a Videoportal
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Krutil, Pavel
dc.date.accepted 2014-05-23
dc.description.abstract-translated The goal of this bachelor thesis is to show the whole process of spreading a mobile application of a chosen video portal. The thesis also tries to find differences in this process, based on using different platforms - the iOS and Android operation systems. Attention is paid to user behaviour before and after the service is available on mobile devices. The thesis compares both applications and their marketing communication, and evaluates them. The theoretical part is focused on the definition and the historical development of mobile applications from a more general point of view. This part also focuses on adding these applications to the marketing mix.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 37003
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2014-04-22


Files in this item

Files Size Format View
kratochvíl_2014_dp.pdf 1.345Mb PDF View/Open
kratochvíl_2014_vp.doc 152Kb Microsoft Word View/Open
kratochvíl_2014_op.doc 152Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account