[NEOBHÁJENO] Marketing sportovní organizace

DSpace Repository

Language: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Marketing sportovní organizace

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Schwarz, Petr
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:18:43Z
dc.date.available 2015-03-08T21:18:43Z
dc.date.issued 2014-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30533
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá návrhem komunikačního mixu pro malou sportovní organizaci, spolek Jezdinakole.cz. Cílem navrhovaného komunikačního mixu je oslovit co nejširší spektrum osob, které by se mohly stát uživateli spolkem nabízených služeb nebo by se na činnosti spolku mohly aktivně podílet jako jeho členové. Součástí práce je kvalitativní výzkum mapující dosavadní marketingové aktivity a kvalitativní výzkum zaměřený na identifikaci nejefektivnější formy komunikačního mixu a ověření výzkumné otázky, že nejefektivnějším nástrojem marketingové komunikace pro oslovení široké veřejnosti je "ústní sdělení, doporučení od známého".
dc.format 52
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sportovní organizace cs
dc.subject marketing cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject děti a mládež cs
dc.subject sports organization en
dc.subject marketing en
dc.subject communication mix en
dc.subject marketing mix en
dc.subject children and youth en
dc.title [NEOBHÁJENO] Marketing sportovní organizace
dc.title.alternative [NEOBHÁJENO] Marketing of a Sports Organization
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Weberová, Dagmar
dc.date.accepted 2014-05-22
dc.description.abstract-translated This bachelor's thesis deal with suggestion of communication mix for small sport's organi-zation called Jezdinakole.cz. Point of this proposed communication mix is address as much people as its possible so they can become users of this association or at least they should be in this association as an active members. Part of this work is qualitative research which is mapping an existing marketing's activities and qualitative research focused on identificati-on the most effective form of communication mix and next part of this work is also verifi-cation of researchers question which means that most effective tool of marketing communication for address general public is "Word of mouth communication".
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.description.result neobhájeno
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 37007
utb.result.grade F
dc.date.submitted 2014-04-25


Files in this item

Files Size Format View
schwarz_2014_dp.zip 1.734Mb Unknown View/Open
schwarz_2014_vp.doc 153.5Kb Microsoft Word View/Open
schwarz_2014_op.doc 156.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account