Návrh nových marketingových aktivit implementovaných do stávajícího systému sponzoringu sportovního utkání

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Návrh nových marketingových aktivit implementovaných do stávajícího systému sponzoringu sportovního utkání

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vorlová, Růžena
dc.contributor.author Blažková, Pavla
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:18:57Z
dc.date.available 2015-03-08T21:18:57Z
dc.date.issued 2014-03-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30581
dc.description.abstract Hlavním cíle bakalářské práce je popis nových marketingových aktivit, které by mohlo hokejové mužstvo HC PSG Zlín použít během svých zápasů pro zkvalitnění nabídky pro sponzory, oblasti PR i své marketingové pozice. Bakalářská práce je složena ze dvou hlavních částí. V teoretické části je řešena problematika sportovního marketingu, marketingové komunikace ve sportu, sponzoringu, merchandisingu, sportovní reklamy a také marketingového výzkumu. V praktické části je představeno marketingové oddělení marylandské univerzity. Navazuje detailní vysvětlení marketingových aktivit, které univerzita používá při komunikaci s diváky. Součástí je popis hokejového mužstva PSG, hlavních sponzorů a používaných komunikačních aktivit. V rámci práce je realizován marketingový průzkum mezi sponzory klubu, který vede ke konečnému stanovení nových marketingových a komunikačních aktivit.
dc.format 58 s. (75 145 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sportovní marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject sponzoring cs
dc.subject menchandising cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject sports marketing en
dc.subject marketing communications en
dc.subject sponsoring en
dc.subject merchandising en
dc.subject marketing research en
dc.subject questionnaire en
dc.title Návrh nových marketingových aktivit implementovaných do stávajícího systému sponzoringu sportovního utkání
dc.title.alternative Presentation of New Marketing Activities Implemented Into the Current System of Sports Events Sponsorship
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Krenar, Petr
dc.date.accepted 2014-06-05
dc.description.abstract-translated The purpose of this bachelor thesis is to describe new marketing activities, which could be implemented by HC PSG Zlin during ice hockey games to offer more attractive ideas to their sponsors and to strengthen their position and PR. Bachelor thesis is composed of two main parts. In theoretical part several issues are elaborated on, including sports marketing, marketing communications in sports, sponsoring, merchandising, commercials in sports as well as marketing research. In practical part of the thesis, the marketing department of the University of Maryland is introduced. Then follows detailed description of marketing activities that the University uses to communicate with spectators. Included is characterization of the PSG hockey team, their main sponsors and marketing activities currently in place. A part of the thesis is marketing research focused on the sponsors, which leads to final recommendations of new marketing and communication activities.
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 37074
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2014-04-25


Files in this item

Files Size Format View
blažková_2014_dp.pdf 1.022Mb PDF View/Open
blažková_2014_vp.pdf 654.8Kb PDF View/Open
blažková_2014_op.pdf 596.5Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account