Marketingový plán festivalu Fingers Up Mohelnice
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Hojgr, Pavel
|
|
dc.contributor.author |
Brzobohatá, Kamila
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:18:58Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:18:58Z |
|
dc.date.issued |
2014-03-14 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30583
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá vytvořením marketingového plánu propagace festivalu Fingers Up 2014, který pořádá společnost Kultura a volný čas, nezisková o. p. s. Teoretická část popisuje problematiku týkající se neziskových organizací, marketingového mixu, situačních analýz a marketingového plánu. Rozsáhlejší praktická část se zabývá představením organizace a popisem stávajícího marketingového mixu, vypracováním situačních analýz a sestavením SWOT analýzy, následuje návrh marketingového plánu a poslední kapitola obsahuje návrhy na zlepšení propagace a měření efektivity jednotlivých nástrojů marketingové komunikace. |
|
dc.format |
78 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Nezisková organizace
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
situační analýzy
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
marketingový plán
|
cs |
dc.subject |
Non profit organization
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
situational analysis
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
marketing plan
|
en |
dc.title |
Marketingový plán festivalu Fingers Up Mohelnice |
|
dc.title.alternative |
Marketing Plan of the Festival Fingers Up Mohelnice |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Krenar, Petr |
|
dc.date.accepted |
2014-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with creating a marketing plan for propagation of the Fingers Up festival 2014, which is organized by the Culture and leisure - non-profit organization. The theoretical part describes the issues relating to non-profit organizations, marketing mix, situation analysis and marketing plan. The extensive practical part deals with introduction of the organization and description of the current marketing mix, creating situation and SWOT analysis, followed by a draft of new marketing plan. The final chapter contains suggestions for improving the promotion and measuring the effectiveness of individual marketing communication tools. |
|
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
37076
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2014-04-25 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account