Inovace propagace na OA Tomáše Bati a VOŠE Zlín

DSpace Repository

Language: English čeština 

Inovace propagace na OA Tomáše Bati a VOŠE Zlín

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kubíčková, Miloslava
dc.contributor.author Černobila, Jan
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:18:59Z
dc.date.available 2015-03-08T21:18:59Z
dc.date.issued 2014-03-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30586
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá oblastí propagace ve školském zařízení Obchodní akademie Tomáše Bati a Vyšší odborné školy ekonomické Zlín. Jedním z úkolů teoretické části je objasnit současnou situaci panující v českém školství. Rozebrána je i důležitost využití marketingu ve školách, přínos a role marketingové komunikace a komunikačního mixu neziskových organizací, jako prostředků při kontaktu s veřejností. Praktická část je zaměřena na seznámení se s organizací, analyzování stávajících forem marketingové komunikace a základní profilaci cílových skupin. Součástí dané oblasti je i SWOT analýza a v navazující kapitole jsou rozebrány jednotlivé prvky stávajícího komunikačního mixu. Cílem práce je poskytnutí návrhu pro inovaci současné propagace, změnu a rozšíření portfolia současných komunikačních aktivit školy ve vztahu vytvoření si konkurenční výhody. V konečném závěru je organizaci doporučen směr z hlediska marketingu, komunikace a propagace, kterým by se škola měla ubírat v budoucnu.
dc.format 102 s. (142 239 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Propagace cs
dc.subject marketing cs
dc.subject škola cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Promotion en
dc.subject marketing en
dc.subject school en
dc.subject marketing communication en
dc.subject communication mix en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Inovace propagace na OA Tomáše Bati a VOŠE Zlín
dc.title.alternative Innovation of Promotion at Tomas Bata Business Academy and Higher Professional School of Business Zlin
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vorlová, Růžena
dc.date.accepted 2014-05-26
dc.description.abstract-translated Bachelor thesis deals with area of promotion at educational institution of Tomas Bata Business Academy and Higher Professional School of Business in Zlin. One aim of the theoretical part is to clarify current situation in which the Czech educational system is. It analyses the importance of using marketing at schools, the contribution and the role of marketing communication and communication mix of non-profitable organizations, as an instrument to be in contact with public. The practical part is focused on the introduction of organization, analysing current forms of marketing communication and the basic description of target groups. In addition, this part contains the SWOT analysis and in the following chapter are single elements of contemporary communication mix analysed. The target of this work is to provide the proposal for innovation of current promotion, the modification and extension of actual portfolio of communication activities in order to make competitive advantage. In conclusion there is recommended direction from the point of view of marketing, communication and promotion, which should the school, follow in future.
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 37079
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2014-04-25


Files in this item

Files Size Format View
černobila_2014_dp.pdf 1.714Mb PDF View/Open
černobila_2014_vp.pdf 661.7Kb PDF View/Open
černobila_2014_op.pdf 717.3Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account