Komunikační plán firmy RAMAGE s.r.o. zaměřený na biorezonanční terapii
Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Spisarová, Aneta
|
|
dc.contributor.author |
Galová, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:19:01Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:19:01Z |
|
dc.date.issued |
2014-03-14 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30593
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této bakalářské práce je navrhnout optimální komunikační plán pro společnost RAMAGE s.r.o. Teoretická část se zabývá úvodem do problematiky marketingové komunikace, definuje jednotlivé komunikační nástroje a popisuje proces plánování komunikace. V analytické části práce je charakterizována společnost a komunikovaná služba, provedeny situační analýzy, popsány současné komunikační aktivity a navrhnut nový komunikační plán. Závěr práce se věnuje návrhům a doporučením jak měřit efektivitu plánu. |
|
dc.format |
70 s. (87 746 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační plán
|
cs |
dc.subject |
nástroje komunikace
|
cs |
dc.subject |
swot analýza
|
cs |
dc.subject |
komunikační cíle
|
cs |
dc.subject |
cílový zákazník
|
cs |
dc.subject |
Marketing communication
|
en |
dc.subject |
communication plan
|
en |
dc.subject |
tools of communication
|
en |
dc.subject |
swot analysis
|
en |
dc.subject |
communication objectives
|
en |
dc.subject |
target customer
|
en |
dc.title |
Komunikační plán firmy RAMAGE s.r.o. zaměřený na biorezonanční terapii |
|
dc.title.alternative |
The RAMAGE Company s.r.o. Communication Plan Focused on Bioresonance Therapy |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vorlová, Růžena |
|
dc.date.accepted |
2014-05-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this bachelor thesis is to create optimal communication plan for the company RAMAGE s.r.o. Teoretical part is focused on the introducing to the marketing communication, defines individual communication tools and describes planning proces of communication. The analytical part describes company and communicated service, there are performed situation analysis, described current communication activities and suggested new communication plan. Finally, the thesis deals with the proposals and recommendations how to measure the effectiveness of the plan. |
|
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
37087
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2014-04-25 |
|
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam