Analýza kampaně UNESCO v Německu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza kampaně UNESCO v Německu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Wagner, Veronika
dc.contributor.author Horký, Adam
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:19:03Z
dc.date.available 2015-03-08T21:19:03Z
dc.date.issued 2014-03-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30598
dc.description.abstract Hlavním cílem bakalářské práce bude zhodnocení kampaně UNESCO v Německu. Další cílem bude snaha o vytvoření potenciálního produktu trasy, která by byla vhodná pro české turisty. Teoretická část se bude zabývat charakteristikou země a jejím cestovním ruchem. Následující obsah bude zaměřen na organizaci UNESCO její rozdělení a kritéria. Na to bude navazovat analýza kulturního dědictví UNESCO v Německu. Ta popisuje vybrané německé kulturní památky, uvádí data z cestovního ruchu v těchto regionech a informace o jeho vývoji. Závěr bude zaměřen na marketing Německé turistické centrály (DZT), a to na její komunikační nástroje, především propagaci.
dc.format 98 s. (90 340 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject UNESCO cs
dc.subject Německo cs
dc.subject propagace cs
dc.subject potenciální produkt cs
dc.subject DZT cs
dc.subject UNESCO en
dc.subject Germany en
dc.subject Promotion en
dc.subject Potential Product en
dc.subject DZT en
dc.title Analýza kampaně UNESCO v Německu
dc.title.alternative The Analysis of UNESCO Campaign in Germany
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vorlová, Růžena
dc.date.accepted 2014-05-28
dc.description.abstract-translated The main aim of this thesis will be the analysis of UNESCOcampaign in Germany. Another aim will be to create a potential product - a route that would be suitable for Czech tourists. The theoretical part will deal with the characteristics of the country and tourism. The following content will focus on the organization UNESCO - division and criteria. It will be followed by an analysis of the cultural heritage of UNESCO in Germany. It also describes the German cultural monuments, presents data on tourism in these regions and information about its development. The conclusion will focus on marketing the German Tourist Board (DZT) and communication tools, especially promotion.
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 37092
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2014-04-25


Files in this item

Files Size Format View
horký_2014_dp.pdf 6.682Mb PDF View/Open
horký_2014_vp.pdf 649.9Kb PDF View/Open
horký_2014_op.pdf 738.6Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account