Analýza marketingového mixu cestovní kanceláře IC Tour

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingového mixu cestovní kanceláře IC Tour

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingového mixu cestovní kanceláře IC Tour
Autor: Hrušková, Lenka
Vedoucí: Chrástek, Ivan
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu cestovní kanceláře IC Tour. Teoretická část popisuje základní pojmy v cestovním ruchu, marketingový mix, SWOT analýzu a konkurenci. Praktická část se zabývá charakteristikou cestovní kanceláře a analýzou marketingového mixu. Další kapitola podrobně popisuje SWOT analýzu cestovní kanceláře. Na základě analýzy bylo provedeno dotazníkové šetření. Součástí práce je i identifikace konkurence v Uherském Hradišti. V závěru práce jsou doporučeny návrhy na zlepšení marketingového mixu cestovní kanceláře IC Tour.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30611
Datum: 2014-03-14
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 37111


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
hrušková_2014_dp.pdf 1.655Mb PDF Zobrazit/otevřít
hrušková_2014_vp.pdf 573.7Kb PDF Zobrazit/otevřít
hrušková_2014_op.pdf 740.6Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet