Komunikační plán firmy zdravá výživa Kopretina

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační plán firmy zdravá výživa Kopretina

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kratochvílová, Magdalena
dc.contributor.author Polanská, Michaela
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:19:14Z
dc.date.available 2015-03-08T21:19:14Z
dc.date.issued 2014-03-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30632
dc.description.abstract Cílem bakalářské práce bude navrhnout komunikační plán pro firmu zdravá výživa Kopretina. Práce bude rozdělena do dvou částí - teoretické a analytické. První část bude zahrnovat teoretický popis marketingové komunikace, komunikačního plánu a výzkumné sondy. Analytická část bude tvořena charakteristikou firmy, analýzou konkurenčního prostředí, dotazníkovým šetřením a především konkrétním návrhem komunikačního plánu pro firmu zdravá výživa Kopretina. V závěru práce budou uvedeny návrhy na měření efektivnosti jednotlivých komunikačních prostředků, očekávané výsledky a doporučení vyplývající z navrhovaného řešení.
dc.format 63 s. (70 803 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační plán cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject communication plan en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Komunikační plán firmy zdravá výživa Kopretina
dc.title.alternative Communication Plan for zdravá výživa Kopretina Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Hanáková, Petra
dc.date.accepted 2014-06-03
dc.description.abstract-translated The aim of the bachelor thesis will be to propose a communication plan for zdravá výživa Kopretina company. The work will be divided in two parts - theoretical and practical. First part will include theoretical description of marketing communication, communication plan and probe research. Analytical part will be consisting of company description, analysis of competitor environment, questionnaire survey and mainly of specific proposal of communication plan for zdravá výživa Kopretina company. There will be stated suggestions in the conclusion of the thesis for measuring efficiency of specific mediums of communication, expected results and recommendation emerging from suggested solution.
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 37135
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2014-04-25


Files in this item

Files Size Format View
polanská_2014_dp.pdf 2.004Mb PDF View/Open
polanská_2014_vp.pdf 599.0Kb PDF View/Open
polanská_2014_op.pdf 755.0Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account