Analýza pasivních bankovních produktů pro retailovou klientelu

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza pasivních bankovních produktů pro retailovou klientelu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pospíšilíková, Eliška
dc.contributor.author Réznerová, Monika
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:19:23Z
dc.date.available 2015-03-08T21:19:23Z
dc.date.issued 2014-03-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30652
dc.description.abstract Předmětem této bakalářské práce je analýza pasivních bankovních produktů určených retailové klientele. Teoretická část se zabývá především bankovním systémem, charakteristikou banky a členěním bankovních produktů. Praktická část je zaměřena na srovnání nabídek běžných, spořicích účtů a termínovaných vkladů osmi různých bank. Cílem práce je vybrat pomocí modelových situací vždy nejvhodnější bankovní produkt pro konkrétního fiktivního klienta.
dc.format 116 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject obchodní banka cs
dc.subject pasivní bankovní produkty cs
dc.subject běžný účet cs
dc.subject spořicí účet cs
dc.subject termínovaný vklad cs
dc.subject commercial bank en
dc.subject passive banking products en
dc.subject current account en
dc.subject savings account en
dc.subject term deposit en
dc.title Analýza pasivních bankovních produktů pro retailovou klientelu
dc.title.alternative The Analysis of Passive Banking Products for Retail Clients
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šedová, Hana
dc.date.accepted 2014-05-28
dc.description.abstract-translated The subject of this bachelor´s thesis is the analysis of passive banking products for retail clients. Its theoretical part deals mainly with the banking system, bank characteristics and structuring of banking products. The practical part is focused on the comparisons of current, savings accounts and term deposits offered by eight different banks. The aim is to choose the most suitable product for a fictitious clients, namely with using model situations.
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická
dc.thesis.degree-discipline Finanční řízení podniku cs
dc.thesis.degree-discipline Financial management of enterprises en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 37160
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2014-04-25


Files in this item

Files Size Format View
réznerová_2014_dp.pdf 2.740Mb PDF View/Open
réznerová_2014_vp.pdf 581.6Kb PDF View/Open
réznerová_2014_op.pdf 716.0Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account