Optimalizace MIS společnosti XY

DSpace Repository

Language: English čeština 

Optimalizace MIS společnosti XY

Show simple item record

dc.contributor.advisor Ohanka, Lukáš
dc.contributor.author Chylová, Marie
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:19:24Z
dc.date.available 2015-03-08T21:19:24Z
dc.date.issued 2014-03-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30657
dc.description.abstract Hlavním cílem této bakalářské práce je optimalizování současného marketingového informačního systému (MIS) společnosti XY tak, aby lépe vyhovoval potřebám organizace pro péči o zákazníky. Nejprve stručně charakterizuji firmu, popis jejích činností, nabízený sortiment a poskytované služby. Dále popisuji současný stav MIS. Následně jsem zpracovala vhodné ekonomické analýzy, a to analýzu PEST, analýzu konkurence, co se týče obdobného sortimentu produktů a analýzu SWOT. Uvádím také současný stav údajů v MIS o registrovaných zákaznících, dostupných pro targeting reklamního sdělení. Po posouzení všech zjištěných informací jsem zkoumala skutečnosti, vycházející ze zpracovaných dat. Navrhla jsem kroky k optimalizaci MIS a posoudila jejich relevantnost, a to vzhledem k mezinárodnímu působení organizace.
dc.format 69 s. (95 090 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject MIS cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject PEST analýza cs
dc.subject analýza konkurence cs
dc.subject prostředí firmy cs
dc.subject MIS en
dc.subject SWOT Analysis en
dc.subject PEST Analysis en
dc.subject competition Analysis en
dc.subject environment of the company en
dc.title Optimalizace MIS společnosti XY
dc.title.alternative Optimization of Marketing Information System for XY Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Hanáková, Petra
dc.date.accepted 2014-06-04
dc.description.abstract-translated Optimization of current marketing information system (MIS) of XY Company to better suit of company's needs for a customers care is main goal of this bachelor thesis. At first I briefly characterized the company, described of its activities, offered range and provided services. Further I described current status of MIS. Subsequently I processed suitable economical Analysis, concretely PEST Analysis, competition Analysis, in terms of analogical range of products and SWOT Analysis. I mentioned a current state of data about registered customers in the marketing information system, available for targeting of advertisement too. After consideration of all gathered information, I examined the facts, based on the processed data. I suggested steps to optimize MIS and assess their relevance, given by the international activities of the organization.
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 37172
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2014-04-25


Files in this item

Files Size Format View
chylová_2014_dp.pdf 1.914Mb PDF View/Open
chylová_2014_vp.pdf 779.2Kb PDF View/Open
chylová_2014_op.pdf 775.3Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account