Projekt propagace nového zdravotnického zařízení REVMA
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kubík, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Botulová, Martina
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:20:25Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:20:25Z |
|
dc.date.issued |
2014-02-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30825
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce pojednává o propagační činnosti firmy Revma s cílem zvýšení povědomí pacientů o tomto zařízení. V teoretické části jsou definovány pojmy propagace, reklama, inzerát a Public relations. Dále se teoretická část zaměřuje na současný stav zdravotnictví v České republice, typy zdravotnických zařízení, možné strategie podniku a klasifikaci revmatologických onemocnění. V praktické části je využita SLEPT a SWOT analýza, také je charakterizována činnost zařízení a současný stav propagace firmy Revma. Na základě zjištění současné propagace jsou v rámci projektu vypracovány možnosti další propagační činnosti a následně zhodnoceny jejich náklady a rizika. V závěru práce jsou firmě navrženy další možné aktivity, které mohou pomoci získat nové pacienty a tím se podílet na pokrytí nákladů na propagační kampaň. |
|
dc.format |
99 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
firma
|
cs |
dc.subject |
pacient
|
cs |
dc.subject |
revmatologické onemocnění
|
cs |
dc.subject |
propagation
|
en |
dc.subject |
advertisement
|
en |
dc.subject |
company
|
en |
dc.subject |
patient
|
en |
dc.subject |
rheumatology disease
|
en |
dc.title |
Projekt propagace nového zdravotnického zařízení REVMA |
|
dc.title.alternative |
The Project of Promotion of New Medical Institution REVMA |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Slaný, Jaroslav |
|
dc.date.accepted |
2014-05-19 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis is focused on Revma institution's propagation to improve patient's knowledge about this company. The theoretical part includes terms as a propagation, advertisement, insertion and Public Relations. This part is also focused on current situation of Czech Republic's health care, various types of medical institutions, company's strategies and classification of rheumatology diseases. The practical part contains SLEPT and SWOT analysis, presentation of Revma company and level of current propagation. Based on findings of the analysis is create a project with many other ways of propagation and at the end are evaluated a costs and risks. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management ve zdravotnictví |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Health Services Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
29776
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2014-05-02 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account