Komunikační strategie společnosti Náš grunt

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie společnosti Náš grunt

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Buřičová, Monika
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:21:04Z
dc.date.available 2015-03-08T21:21:04Z
dc.date.issued 2014-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30918
dc.description.abstract Diplomová práce má za cíl nastavit optimální komunikační strategii společnosti Náš grunt, a podpořit tak obchodní i komunikační cíle společnosti pro následující období 12 měsíců. Diplomová práce je rozdělena do tří částí. První z nich je teoretická, seznamuje čtenáře s teoretickými východisky práce spojenými s problematikou týkající se marketingové komunikace. Jsou zde uvedeny i cíle práce a výzkumné otázky. V praktické části jsou poté aplikovány teoretické poznatky do praxe. Součástí praktické části je zmapování komunikace firmy, SWOT analýza, Porterova analýza konkurenčního prostředí a marketingový výzkum. Na základě výsledků z provedených analýz a marketingového výzkumu je v projektové části sestaven návrh komunikační strategie pro společnost Náš grunt.
dc.format 114 s. (129 439 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingova komunikace cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject komunikacni strategie cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Porterova analýza konkurečních sil cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject communication mix en
dc.subject communication strategy en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject Porter's 5 forces analysis en
dc.title Komunikační strategie společnosti Náš grunt
dc.title.alternative Communication Strategy of the Náš grunt Company
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Gregarová, Magda
dc.date.accepted 2014-05-23
dc.description.abstract-translated This thesis aims to set up the optimal communication strategy of Náš grunt company to support the business and communication objectives of the company for the next 12 months. The thesis is divided into three parts. The first is theoretical, acquaints the reader with theoretical resources related to the issues associated with marketing communications. There are also mentioned aims and research questions. In the practical part is theoretical knowledge applied in practice. The practical part maps the current communication of the company, presents a SWOT analysis, Porter's 5 forces analysis and marketing research. Based on the results of the analyzes and marketing research, the last part of the thesis suggests the optimal communication strategy for Náš grunt company.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 36802
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2014-04-18


Files in this item

Files Size Format View
buřičová_2014_dp.pdf 29.56Mb PDF View/Open
buřičová_2014_vp.doc 150Kb Microsoft Word View/Open
buřičová_2014_op.doc 152Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account