Komunikační plán firmy LARGO CZ, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační plán firmy LARGO CZ, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kysilková, Milada
dc.contributor.author Gazdíková, Michaela
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:25:53Z
dc.date.available 2015-07-24T12:25:53Z
dc.date.issued 2015-03-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30974
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je navrhnout komunikační plán pro firmu LARGO CZ, s.r.o. Práce je rozdělena do dvou částí, na teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá pojmy jako marketingová komunikace, komunikační mix či komunikační plán. Úvod praktické části obsahuje informace o firmě a popis služeb, které nabízí. Provedena je také analýza konkurence a SWOT analýza. Další kapitola obsahuje popis stávajících komunikačních aktivit, cíle komunikace, cílové skupiny, návrh nového komunikačního plánu, či časový harmonogram, rozpočet a měření účinnosti. Závěrem se práce věnuje návrhům a doporučením.
dc.format 59 s. (77 516)
dc.format.extent 2426623
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject komunikační plán cs
dc.subject analýza konkurence cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Marketing communications en
dc.subject communication mix en
dc.subject communication plan en
dc.subject competitive analysis en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Komunikační plán firmy LARGO CZ, s.r.o.
dc.title.alternative Communication Plan of the Company LARGO CZ, s.r.o.
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vorlová, Růžena
dc.date.accepted 2015-05-27
dc.description.abstract-translated The aim of this bachelor thesis is to create a new communication plan for company LARGO CZ, s.r.o. Thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part deal with terms such as marketing communications, communication mix or communication plan. Introduction of practical part contains information about the company and description of services which offered. Competitive analysis and SWOT analysis is also performed. The next chapter contains a description of the existing communication activities, communication objectives, target groups, proposal to a new communication plan or timetable, budget and efficiency measurement. Finally, the thesis deals with the proposals and recommendations.
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 40962
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2015-04-24


Files in this item

Files Size Format View Description
gazdíková_2015_dp.pdf 2.314Mb PDF View/Open None
gazdíková_2015_op.pdf 649.6Kb PDF View/Open None
gazdíková_2015_vp.pdf 585.8Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account