Analýza e-shopu PattiStudio.cz

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza e-shopu PattiStudio.cz

Show simple item record

dc.contributor.advisor Batani, Hana
dc.contributor.author Javorová, Jana
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:25:54Z
dc.date.available 2015-07-24T12:25:54Z
dc.date.issued 2015-03-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30977
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na analýzu internetového obchodu PattiStudio.cz. V teoretické části budou zpracovány literární zdroje, týkající se marketingu a marketingové komunikace, se zaměřením na specifika internetového prostředí. V praktické části bude analýzována stávající situace e-shopu a jeho marketingové a komunikační aktivity. Bude zpracována analýza konkurenčních firem a analýza zákazníků e-shopu a jejich nákupního chování. Na základě zjištěných faktů budou navržena vhodná opatření vedoucí ke zvýšení ekonomické aktivity e-shopu a zlepšení komunikace s jeho zákazníky. Rovněž budou vypracovány návrhy nových aktivit pro podporu dalšího rozvoje e-shopu.
dc.format 69
dc.format.extent 1602463
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingové cíle cs
dc.subject marketingové strategie cs
dc.subject situační analýza cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject komunikační plán cs
dc.subject propagace cs
dc.subject marketing aims en
dc.subject marketing strategy en
dc.subject situation analysis en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject communication plan en
dc.subject promotion en
dc.title Analýza e-shopu PattiStudio.cz
dc.title.alternative Analysis of E-shop PattiStudio.cz
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kubíčková, Miloslava
dc.date.accepted 2015-06-02
dc.description.abstract-translated This Bachelor's thesis is aimed at the analysis of the internet shop PattiStudio.cz. Theoretical part presents information obtained from available literary sources pertaining to marketing and marketing communication, focusing on specifics of internet environment. Present standing of the e-shop and it's marketing and commuciation activities will be analyzed in practial part. The analysis of e-shop's competitors and customers together with their shopping behaviour will be included. Based on the findings, new suitable measures leading to increasing of e-shop's economical activities and improving the communication with customers will be suggested. Also the proposals for new activities supporting further development of the e-shop will be elaborated.
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 40966
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2015-04-24


Files in this item

Files Size Format View Description
javorová_2015_dp.pdf 1.528Mb PDF View/Open None
javorová_2015_op.pdf 768.6Kb PDF View/Open None
javorová_2015_vp.pdf 642.7Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account