Uvedení nového výrobku na trh firmou VITAR, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Uvedení nového výrobku na trh firmou VITAR, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kubíčková, Miloslava
dc.contributor.author Nešporová, Kateřina
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:25:56Z
dc.date.available 2015-07-24T12:25:56Z
dc.date.issued 2015-03-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30981
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá problematikou uvedení nového výrobku na trh firmou VITAR, s.r.o. Práce je rozdělena do dvou částí, na teoretickou a praktickou. V první části jsou vymezeny marketingové pojmy související s příslušnou problematikou uvedení nového výrobku na trh. Druhá, praktická část, aplikuje teoretické poznatky do praxe a je rozdělena do několika kapitol. Nejdříve je představena společnost VITAR, s.r.o. a marketingový mix nového výrobku. Poté je uvedena marketingová strategie a jsou sestaveny komplexní marketingové analýzy. Jako první je uveden Porterův model pěti sil, následuje analýza konkurence, poté PESTE analýza a práci zakončuje SWOT analýza. Nedílnou součástí práce jsou návrhy a doporučení pro uvedení nového výrobku na trh.
dc.format 72 s.
dc.format.extent 1346877
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject nový výrobek cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject Porterův model pěti sil cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject PEST analýza cs
dc.subject doplňky stravy cs
dc.subject New Product en
dc.subject Marketing Mix en
dc.subject Porter's Five Forces Model en
dc.subject SWOT Analysis en
dc.subject PEST Analysis en
dc.subject Food Supplements en
dc.title Uvedení nového výrobku na trh firmou VITAR, s.r.o.
dc.title.alternative Launching a New Product on the Market by Vitar, s.r.o.
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Brišová, Hana
dc.date.accepted 2015-06-02
dc.description.abstract-translated Bachelor thesis deals with problematic of launching a new product on the market by company VITAR, s.r.o. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. In the first part are defined marketing concepts related to the relevant issue of launching a new product on the market. The second part applies theoretical knowledge into practice and is divided into several chapters. First is introduced by VITAR, s.r.o. and a marketing mix of the new product. Then a marketing strategy is shown and complex marketing analyses are compiled. The first is the Porter's five forces model, followed by analysis of the competition, then PESTE analysis and SWOT analysis finishes the thesis. Integral parts of this thesis are suggestions and recommendations for launching a new product on the market.
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 40974
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2015-04-24


Files in this item

Files Size Format View Description
nešporová_2015_dp.pdf 1.284Mb PDF View/Open None
nešporová_2015_op.pdf 711.1Kb PDF View/Open None
nešporová_2015_vp.pdf 750.3Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account