Komunikační plán FC FASTAV Zlín

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační plán FC FASTAV Zlín

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pánik, Bohumil
dc.contributor.author Pantálek, Lukáš
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:25:56Z
dc.date.available 2015-07-24T12:25:56Z
dc.date.issued 2015-03-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30982
dc.description.abstract Předmětem bakalářské práce zpracování komunikačního plánu fotbalového klubu FC FASTAV Zlín. V teoretické části se bude pojednávat především o marketingovém mixu, segmentaci a utřídění skupin zákazníků, marketingových komunikačních nástrojů a také o analýzách marketingového prostředí. V praktické části bude popsán samotný klub, veškeré produkty a služby a konkurence. Dále budou určeny cílové skupiny klubu a zhodnocení dosavadních aktivit, kde se představí hlavně sponzoring, reklama a marketingové komunikační nástroje. Ve finální fázi bude zpracována SWOT analýza, která bude sloužit u zpracování nových navrhnutých změn.
dc.format 75
dc.format.extent 1731032
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Komunikační plán cs
dc.subject fotbal cs
dc.subject Zlín cs
dc.subject FC Fastav Zlín cs
dc.subject marketing cs
dc.subject Communication plan en
dc.subject football en
dc.subject Zlin en
dc.subject FC Fastav Zlin en
dc.subject marketing en
dc.title Komunikační plán FC FASTAV Zlín
dc.title.alternative Communication Plan of FC FASTAV Zlin
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kubíčková, Miloslava
dc.date.accepted 2015-06-02
dc.description.abstract-translated The subject of bachelor thesis is creating communication plan of football club of FC FASTAV Zlin. In theoretical part will be discussed mainly about marketing mix, segmentation and ordination groups of customers, marketing communication instruments and also about analysis marketing environment. In the analytical part will be describe the club, all products and services and competition. Then will be determined targets groups and appreciation the past activities, which will feature mainly sponsorship, advertising and marketing communication instruments. In the final part will be processed SWOT analysis, which will served at processing new proposed changes.
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 40976
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2015-04-24


Files in this item

Files Size Format View Description
pantálek_2015_dp.pdf 1.650Mb PDF View/Open None
pantálek_2015_op.pdf 698.5Kb PDF View/Open None
pantálek_2015_vp.pdf 616.5Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account