Využití nástrojů marketingového mixu ke zvýšení prodeje na trhu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití nástrojů marketingového mixu ke zvýšení prodeje na trhu

Show full item record

No preview available
Title: Využití nástrojů marketingového mixu ke zvýšení prodeje na trhu
Author: Horáková, Hana
Advisor: Šilhánová, Jana
Abstract: Bakalářská práce se zabývá nástroji marketingového mixu potřebné ke zvýšení prodeje. Práce je rozdělena do dvou částí, které tvoří teoretickou a praktickou část. První část obsahuje teoretické poznatky, které se aplikují v praktické části. Také obsahuje informace o historii vzniku piva, nástroje marketingového mixu, SWOT analýzu a marketingový výzkum. V praktické části jsou obsaženy: informace o historii podniku, popis současného marketingového mixu, analýza SWOT a dotazníkové šetření. Jednotlivé části marketingového mixu obsahují zhodnocení aktuální situace v podniku a následné navrhnutí optimálního řešení ke zvýšení prodeje na trhu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30990
Date: 2015-03-06
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: E 40994


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
horáková_2015_dp.pdf 2.319Mb PDF View/Open None
horáková_2015_op.pdf 808.4Kb PDF View/Open None
horáková_2015_vp.pdf 610.6Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account