Analýza konkurenčního prostředí pro off-road pneumatiky firmy Mitas, a.s. na českém trhu

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza konkurenčního prostředí pro off-road pneumatiky firmy Mitas, a.s. na českém trhu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Špaňhel, Karel
dc.contributor.author Vyoral, Dominik
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:26:03Z
dc.date.available 2015-07-24T12:26:03Z
dc.date.issued 2015-03-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/31001
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na analýzu konkurenčního prostředí pro off-road pneumatiky ve firmě Mitas, a. s. se zaměřením na český trh. Cílem této práce je provést analýzu hlavních výrobců off-road pneumatik a na jejím základě stanovit pozici firmy Mitas, a. s. v konkurenčním prostředí. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy, týkající se konkurence a konkurenčního prostředí. V praktické části je představena firma Mitas, a. s. včetně vybraných konkurentů. Dále jsou provedeny jednotlivé analýzy, na jejichž základě byla zjištěna pozice firmy na českém trhu ve srovnání s konkurencí. Na závěr práce jsou vypracovány návrhy a doporučení ke zlepšení stávající pozice firmy Mitas, a. s. na českém trhu.
dc.format 67 s. (97 543 znaků)
dc.format.extent 1944675
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Konkurence cs
dc.subject konkurenční prostředí cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Porterův model pěti konkurenčních sil cs
dc.subject Competition en
dc.subject competitive environment en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject Porter's five forces model en
dc.title Analýza konkurenčního prostředí pro off-road pneumatiky firmy Mitas, a.s. na českém trhu
dc.title.alternative Competitive Environment Analysis of Mitas, a.s. Off-road Tires on the Czech Market
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kubíčková, Miloslava
dc.date.accepted 2015-05-28
dc.description.abstract-translated Bachelor thesis focuses on the competitive environment analysis of the off-road tires produced by company Mitas, a.s. which focuses on Czech market. The aim of this work is to analyze major manufacturers of off-road tires, and based on these determine position of the company Mitas, a. s. in a competitive environment. The paper is divided into two parts. The theoretical part explains the basic concepts related to competition and competitive environment. The practical part introduces the Mitas, a. s. company and its selected competitors. Furthermore, various analyses are performed. Based on these is the position of the company on Czech market determined in comparison with its competitors. Finally, several suggestions and recommendations are proposed in order to improve the current position of the company Mitas, a. s. on Czech market.
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 41006
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2015-04-24


Files in this item

Files Size Format View Description
vyoral_2015_dp.pdf 1.854Mb PDF View/Open None
vyoral_2015_op.pdf 767.9Kb PDF View/Open None
vyoral_2015_vp.pdf 573.4Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account