Návrh eventu agentury LOCOMOTION pro obchodní centra v České republice

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh eventu agentury LOCOMOTION pro obchodní centra v České republice

Show simple item record

dc.contributor.advisor Polák, František
dc.contributor.author Wetterová, Milena
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:26:03Z
dc.date.available 2015-07-24T12:26:03Z
dc.date.issued 2015-03-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/31002
dc.description.abstract Bakalářská práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. V teoretické části jsou uvedeny základní pojmy z oblasti event marketingu a dále je zde popsána analýza prostředí. V praktické části je charakterizována agentura LOCOMOTION a její organizační struktura. Následně je navržen event zahrnující analýzu prostředí obchodních center, provedení SWOT analýzy, stanovení cílů, identifikaci cílové skupiny, určení zdrojů, časového harmonogramu a rozpočtu. Závěrem jsou navrhnuty způsoby pro hodnocení akce a návrh na mediální strategii.
dc.format 63
dc.format.extent 1801712
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Event marketing cs
dc.subject event cs
dc.subject integrovaný marketing cs
dc.subject situační analýza cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Event en
dc.subject Event Marketing en
dc.subject Integrated Marketing en
dc.subject Situational Analysis en
dc.subject SWOT Analysis en
dc.title Návrh eventu agentury LOCOMOTION pro obchodní centra v České republice
dc.title.alternative The Event Proposal of LOCOMOTION Agency for Shopping Centres in the Czech Republic
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šilhánová, Jana
dc.date.accepted 2015-06-04
dc.description.abstract-translated The bachelor´s thesis is divided into theoretical part and practical part. In the theoretical part are provided the basic notions of event marketing and further is described environmental analysis. In the practical part is characterized the LOCOMOTION agency and its organizational structure. Subsequently is proposed event which include environmental analysis of shopping centres, creating of SWOT analysis, setting goals, identification of target groups, identification of resources, schedule and budget. In conclusion are suggested ways to evaluating the events and proposal of media strategy.
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 41007
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2015-04-24


Files in this item

Files Size Format View Description
wetterová_2015_dp.pdf 1.718Mb PDF View/Open None
wetterová_2015_op.pdf 625.7Kb PDF View/Open None
wetterová_2015_vp.pdf 697.1Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account