Baťův odkaz

DSpace Repository

Language: English čeština 

Baťův odkaz

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kotyzová, Pavla
dc.contributor.author Hladká, Magdaléna
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:26:17Z
dc.date.available 2015-07-24T12:26:17Z
dc.date.issued 2015-01-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/31053
dc.description.abstract Práce se zabývá vývojem Baťových závodů v období let 19321945 a osobnostmi, které patřily mezi přímé pokračovatele Tomáše Bati. Současně popisuje aktuální postoj vybraných firem k Baťově odkazu. Dále sleduje povědomí a zájem o baťovskou tématiku mezi stá-vajícími studenty UTB ve Zlíně. Potřebné údaje pro práci byly zjišťovány kombinací metod výzkumu od stolu, osobního rozhovoru a průzkumné sondy napříč vybranými firmami a studenty UTB ve Zlíně. Práce má monitorovat aktuální vnímání Baťova odkazu cílovými skupinami. Její výsledky mají sloužit jako podklad k efektivnějšímu nasměrování propagace baťovské tematiky a k popularizaci této oblasti.
dc.format 90 s.
dc.format.extent 4503742
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Tomáš Baťa cs
dc.subject Jan Antonín Baťa cs
dc.subject Tomáš J. Baťa cs
dc.subject Baťův odkaz cs
dc.subject pokračovatelé cs
dc.subject studenti Univerzity Tomáše Bati cs
dc.subject Tomas Bata en
dc.subject Jan Antonin Bata en
dc.subject Tomas J. Bata en
dc.subject Bata's Heritage en
dc.subject Successors en
dc.subject Tomas Bata University Students en
dc.title Baťův odkaz
dc.title.alternative Bata's Heritage
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Bačuvčík, Radim
dc.date.accepted 2015-05-22
dc.description.abstract-translated The thesis is concerned with the development of the Baťa Shoe Company in 19321945 and with people who were Tomas Bata's direct successors. It also describes the current approaches of selected companies to the Baťa legacy. Last but not least, it explores interest in the Baťa-related topics among the students at the Tomas Bata University in Zlín. Data for this thesis was gathered by a combination of following methods: desk research, personal interviews and survey among selected companies and students of UTB in Zlín. The thesis attempts to map the current perception of the Baťa legacy by target audience. The results of the thesis can be used as material for a more efficient promotion of the Baťa legacy.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 41061
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2015-04-20


Files in this item

Files Size Format View Description
hladká_2015_dp.pdf 4.295Mb PDF View/Open None
hladká_2015_op.doc 152Kb Unknown View/Open None
hladká_2015_vp.doc 152Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account