Projekt zavedení prvků CRM pro zlepšení řízení vztahů se zákazníky ve Sportcentru Želva

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zavedení prvků CRM pro zlepšení řízení vztahů se zákazníky ve Sportcentru Želva

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Vyrubalová, Jarmila
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:26:46Z
dc.date.available 2015-07-24T12:26:46Z
dc.date.issued 2015-02-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/31137
dc.description.abstract Cílem této diplomové práce je návrh reálného řešení zavedení prvků CRM pro zlepšení řízení vztahů se zákazníky Sportcentra Želva v Dubňanech. Diplomová práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část je zaměřena na základní pojmy problematiky CRM a slouží jako podklad pro praktickou část práce. Praktická část se věnuje představení Sportcentra Želva, analýze současného stavu řízení vztahů se zákazníky a odhaluje nedostatky v oblasti CRM. Za pomoci výsledků analytické části je zpracován projekt, jehož hlavním cílem je navrhnout reálné řešení, které povede ke zlepšení dosavadních vztahů se zákazníky sportovního centra.
dc.format 95 s. (138 816 znaků)
dc.format.extent 2471391
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject řízení vztahů se zákazníky cs
dc.subject výzkum spokojenosti zákazníků cs
dc.subject segmentace cs
dc.subject CRM systém cs
dc.subject customer relationship management en
dc.subject customer's satisfaction research en
dc.subject segmentation en
dc.subject CRM system en
dc.title Projekt zavedení prvků CRM pro zlepšení řízení vztahů se zákazníky ve Sportcentru Želva
dc.title.alternative The Project of Implementation CRM Elements for Improvement of Customer Relationship Management in Sportcentrum Želva
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Križanková, Eva
dc.date.accepted 2015-05-22
dc.description.abstract-translated The aim of this is implementation of CRM components to improve customer relationship management in Sportcentrum Želva in Dubňany. This thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part focuses on the basic concept of CRM issues and serves as a basic for practical part. The practical part focuses on introduction Sporcentrum Želva, analysis of current state of customer relationship management and reveals main drawbacks. With the help of the analysis results of the projekt, is elaborated which aims to propose realistic solutions to improve customer relations.
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky
dc.thesis.degree-discipline Podniková ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Enterprise Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 33936
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2015-04-27


Files in this item

Files Size Format View Description
vyrubalová_2015_dp.pdf 2.356Mb PDF View/Open None
vyrubalová_2015_op.pdf 1.007Mb PDF View/Open None
vyrubalová_2015_vp.docx 24.08Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account