Projekt integrované marketingové komunikace ve firmě HCV Group a.s.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt integrované marketingové komunikace ve firmě HCV Group a.s.

Show full item record

No preview available
Title: Projekt integrované marketingové komunikace ve firmě HCV Group a.s.
Author: Břoušek, Petr
Advisor: Staňková, Pavla
Abstract: Diplomová práce pojednává o současném stavu marketingových komunikací ve firmě HCV Group a.s. a současně předkládá možné změny, pomocí nichž může dojít k rychlejšímu rozvoji společnosti a rozšíření řad jejich spokojených zákazníků. Práce bude sloužit k interním účelům společnosti. Teoretická část stručně charakterizuje marketingové komu-nikace, jejich trendy a možné užití v praxi. Analytická část práce Vás seznámí s vnějším a vnitřním okolím společnosti a ohodnotí současný stav marketingových komunikací ve firmě. Na základě získaných poznatků je vypracován projekt integrované marketingové komunikace. Kromě vytvoření komunikační strategie, stanovení cílových skupin a nástrojů, získáte přehled o načasování projektu, jeho nákladech, potenciálních rizicích a možnostech vyhodnocení účinnosti jednotlivých aktivit.
URI: http://hdl.handle.net/10563/3136
Date: 2007-05-04
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B 5855


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
břoušek_2007_dp.pdfBlocked 2.718Mb PDF
břoušek_2007_vp.doc 54Kb Microsoft Word View/Open
břoušek_2007_op.doc 60.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account