Mobilní aplikace pro děti se specifickou poruchou učení

DSpace Repository

Language: English čeština 

Mobilní aplikace pro děti se specifickou poruchou učení

Show simple item record

dc.contributor.advisor Stránský, Bohuslav
dc.contributor.author Surá, Alžběta
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:28:19Z
dc.date.available 2015-07-24T12:28:19Z
dc.date.issued 2014-12-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/31610
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá mobilní aplikací pro děti se specifickou poruchou učení (dále SPU). V práci tedy najdeme jak teoretické poznatky z oboru mobilních aplikací, tak bližší analýzu cílové skupiny dětí školního a předškolního věku s SPU. Budu se zabývat rozborem problémů dětí se všemi možnými dysfunkcemi, jejich nápravě a předcházení. Velkou částí práce je též rozsáhlá analýza herního trhu, trhu s výukovými softwary a sa-mozřejmě pomůckami pro žáky s SPU. Praktická část je věnována samotnému vývoji aplikace. Tato je kombinací hry v mobilním zařízení a nápravných listů, které se používají k "úpravě" dyslexie. Je kladen velký důraz na moderní ztvárnění estetického cítění a jeho vštípení dětem. Výsledkem by měla být hra, při které děti ani neví, že se učí.
dc.format 71 s. (60 757 znaků)
dc.format.extent 32376661
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject mobilní aplikace cs
dc.subject děti cs
dc.subject specifická porucha učení cs
dc.subject předcházení dyslexie cs
dc.subject učení hrou cs
dc.subject the mobile application en
dc.subject children en
dc.subject specific learning disability en
dc.subject prevention of dyslexia en
dc.subject learning through play en
dc.title Mobilní aplikace pro děti se specifickou poruchou učení
dc.title.alternative Mobile Application for Children with a Specific Learning Disability
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Petrák, František
dc.date.accepted 2015-06-19
dc.description.abstract-translated This dissertation is focused on the mobile application for children with specific learning disability (i.e. SPU). Therefore, in this dissertation we can find both theoretical findings from the field of mobile applications and further analysis of the target group of school-age and preschool-age children with SPU. I am going to deal with the analysis of the issues of children with various dysfunctions, their correction and prevention. Greater part of this dissertation is also the vast analysis of the game market, market for teaching software and requisites for pupils with SPU. The practical part is dedicated to the application develop-ment itself. The application is a combination of game in a mobile device and corrective notebooks which are used for the "adjustment" of dyslexia. The big accent is put on the modern rendering of the aesthetic feeling and its instilment in children. The result should be a game which would imply that children do not even know they learn while playing this game.
dc.description.department Ateliér Digitální design
dc.thesis.degree-discipline Multimédia a design - Digitální design cs
dc.thesis.degree-discipline Multimedia and Design - Digital Design en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name MgA.
dc.thesis.degree-program Výtvarná umění cs
dc.thesis.degree-program Visual Arts en
dc.identifier.stag 37925
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2015-05-15


Files in this item

Files Size Format View Description
surá_2015_dp.pdf 30.87Mb PDF View/Open None
surá_2015_op.doc 89Kb Unknown View/Open None
surá_2015_vp.doc 88.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account