1. Teoretická část: Zpracování dialogu v postprodukci - postsynchron v hraném a animovaném filmu 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., zvuková skladba

DSpace Repository

Language: English čeština 

1. Teoretická část: Zpracování dialogu v postprodukci - postsynchron v hraném a animovaném filmu 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., zvuková skladba

Show simple item record

dc.contributor.advisor Grečnár, Ján
dc.contributor.author Vrtěl, Pavel
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:28:24Z
dc.date.available 2015-07-24T12:28:24Z
dc.date.issued 2014-12-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/31642
dc.description.abstract Tato práce se zabývá problematikou postprodukčního nahrávání dialogu. V úvodní části se sděluje základní definice postsynchronu a důvody, které iniciují jeho vznik. Další části se věnují problematice spojené se samotným procesem nahrávání a ukázkou možností práce s hercem z pohledu mistra zvuku.
dc.format 30 s. (33 251 znaků)
dc.format.extent 1642748
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject postsynchron cs
dc.subject dialog cs
dc.subject replika cs
dc.subject mikrofon cs
dc.subject DAW cs
dc.subject studio cs
dc.subject nahrávání cs
dc.subject mistr zvuku cs
dc.subject ADR en
dc.subject dialogue en
dc.subject line en
dc.subject microphone en
dc.subject DAW en
dc.subject studio en
dc.subject recording en
dc.subject sound engineer en
dc.title 1. Teoretická část: Zpracování dialogu v postprodukci - postsynchron v hraném a animovaném filmu 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., zvuková skladba
dc.title.alternative 1. Theoretical Part: Automated Dialog Replacement in Motion Pictures 2. Practical Part: Audiovisual Work or Thematic Set of Audiovisual Works. Length at least 10 mins., sound composition
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Hruda, Pavel
dc.date.accepted 2015-06-17
dc.description.abstract-translated This work deals with automatic dialogue replacemet. In the first part tells the basic defi-nition of post-sync and reasons which initiate its creation. Another part is devoted to issues associated with the recording proces and demonstrate the possibilities of work with actors from view of sound engineer.
dc.description.department Ateliér Audiovize
dc.thesis.degree-discipline Audiovizuální tvorba - Zvuková skladba cs
dc.thesis.degree-discipline Audiovisual Arts - Sound Editing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name BcA.
dc.thesis.degree-program Teorie a praxe audiovizuální tvorby cs
dc.thesis.degree-program Theory and Practice of Audiovisual Arts en
dc.identifier.stag 38028
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2015-05-12


Files in this item

Files Size Format View Description
vrtěl_2015_dp.pdf 1.566Mb PDF View/Open None
vrtěl_2015_op.doc 110Kb Unknown View/Open None
vrtěl_2015_vp.doc 58.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account