Analýza postavení sítě hotelů Baltaci ve Zlínském regionu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza postavení sítě hotelů Baltaci ve Zlínském regionu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bartošíková, Romana
dc.contributor.author Novotná, Ivana
dc.date.accessioned 2010-07-14T21:38:17Z
dc.date.available 2012-05-16T23:00:27Z
dc.date.issued 2007-05-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/3184
dc.description.abstract Cílem této práce je zhodnotit postavení sítě hotelů Baltaci ve Zlínském regionu. Teoretická část přibližuje problematiku poskytování služeb, marketingového mixu a konkurence-schopnosti podniku. V praktické části jsou provedeny analýzy, které hodnotí kvalitu gastro-nomických a ubytovacích služeb, spokojenost zákazníků, a to jak u hotelu Baltaci tak hotelů konkurenčních. Na základě těchto analýz jsou pro hotely Baltaci formulována dopo-ručení, řešení a způsoby, jak získat konkurenční výhodu na trhu hotelových služeb ve Zlín-ském regionu. cs
dc.format 65 s., 2 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 793191 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 16.05.2012
dc.subject hotel cs
dc.subject konkurenceschopnost cs
dc.subject konkurenční prostředí cs
dc.subject kvalita cs
dc.subject služby cs
dc.subject hotel en
dc.subject competition ability en
dc.subject competitive environment en
dc.subject service en
dc.subject quality en
dc.title Analýza postavení sítě hotelů Baltaci ve Zlínském regionu cs
dc.title.alternative Analyse position of hotel group network Baltac in Zlin region en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Pálka, Přemysl
dc.date.accepted 2007-06-11
dc.description.abstract-translated Main focus of the study is to examine a hotel group network Baltac in Zlin region. Theory part of the paper is focused on marketing mix strategies, ability to compete at the market place and key issues linked with service industry sector. Practical part of the paper provides detail information from hands-on analysis focusing on the network group as a whole, com-petition in the sector and customer satisfaction factor. Conclusion part of the study re-commnends optimal solutions to current issues and also ideal long-term approach to build efficient business. en
dc.description.department Ústav průmyslového inženýrství a informačních systémů cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/118 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 4283
dc.date.assigned 2007-03-12
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
novotná_2007_bp.pdfBlocked 774.6Kb PDF View/Open
novotná_2007_vp.pdf 120.6Kb PDF View/Open
novotná_2007_op.pdf 123.0Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account