Analýza konkurence a identifikace konkurenčních výhod pro efektivní komunikaci eshopu se sportovní výživou, zdravou výživou a sportovním vybavením
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Analýza konkurence a identifikace konkurenčních výhod pro efektivní komunikaci eshopu se sportovní výživou, zdravou výživou a sportovním vybavením |
| Autor: |
Štíchová, Eliška
|
| Vedoucí: |
Soukalová, Radomila
|
|
Abstrakt:
|
Práce pojednává o dvou důležitých trendech současnosti: online obchodování a analýze konkurence. Cílem práce je pomocí odborných analytických přístupů zmapovat mikrookolí eshopu se sportovní výživou, zdravou výživou a sportovním vybavením, odborně interpretovat a aplikovat závěry vztahující se na tento subjekt a identifikovat jeho strategickou konkurenční výhodu pro efektivní komunikaci. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/32386
|
|
Datum:
|
2015-01-30 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
36997
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet